گسترش همکاری‌های APO با تایلند در راستای ارتقای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط

دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی، هیئتی از دفتر ارتقای شرکت های کوچک و متوسط ​​(OSMEP)، تایلند را میزبانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، این هیأت به سرپرستی دکتر تیتیوات آدیسورنفانکول، معاون وزیر امور سیاسی نخست وزیر، رئیس کمیته فرعی استراتژی ها و ارتقای صنایع کوچک و متوسط تایلند از سوی دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل APO به صورت غیر رسمی مورد استقبال صمیمانه قرار گرفت، چرا که مبادلات صریح ایده ها برای کمک به صنایع کوچک و متوسط جهت حرکت و پیشرفت در یک محیط تجاری که در آن استانداردهای تجارت محیطی به طور فزاینده ای سختگیرانه می شوند.

این هیئت از کارکنان دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی در مورد تاریخچه و ساختار این سازمان آسیایی و همچنین پروژه های متعددی که برای افزایش ظرفیت SME ها انجام شده است، از جمله پروژه های پایلوت پژوهشی، دوره های آموزشی، کارگاه ها و دوره های آموزش الکترونیکی پرسجو کرد.

اعضای هیأت تایلندی همچنین از معرفی انبوه دوره‌های تحقیقاتی آنلاین و آموزش الکترونیکی که به راحتی در دسترس هستند، که می‌توانند برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در تایلند پخش کنند تا از فعالیت‌هایشان بهره‌مند شوند، قدردانی کردند.

گفتگوها با بحث گسترده‌ای در مورد چالش‌هایی که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در انتقال به حالت‌های عملیاتی سازگارتر با محیط‌زیست با آن مواجه هستند، مانند فقدان دانش در محاسبه میزان دی اکسید کربن منتشر شده از فرآیندهای تولید، دنبال شد.

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی، با تشخیص این موضوع به عنوان یک حوزه حیاتی برای حمایت های آتی، از این هیات تایلندی به خاطر پیشنهادهای روشنگرانه آنها قدردانی و بر پتانسیل تلاش های هدفمند سازمان بهره وری آسیایی برای کمک به صنایع کوچک و متوسط در انتقال دانش و تجارب موجود تأکید کرد.

این نشست با شناخت متقابل از زمینه هایی که APO می تواند از شرکت های کوچک و متوسط ​​در تایلند و منطقه آسیا و اقیانوسیه حمایت کند، به پایان رسید. دکتر تیتیوات و دکتر ایندرا تصریح کردند که مشتاقانه منتظر فرصت های همکاری در آینده با هماهنگی موسسه بهره وری تایلند (FTPI) هستند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *