گسترش فرهنگ بهره‌وری در کشورهای آفریقایی با همکاری APO

دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) میزبان هیئتی از ستاد دفتر رئیس جمهور جمهوری بوتسوانا بود. این هیات، پویش «تغییر ذهنیت ملی» را در این کشور پیش می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی به گرمی از این هیات استقبال و اظهار امیدواری کرد از تخصص سازمان بهره وری آسیایی در ایجاد شرایط مطلوب برای رشد بهره‌وری و روش‌های قابل اجرا در کمپین تغییر ذهنیت ملی بوتسوانا به رهبری رئیس جمهور موکگویتسی اریک کابتسوه ماسیسی استفاده شود.

در این بازدید، دكتر ايندرا دبيركل معرفي كوتاهی از سازمان بهره وری آسیایی ارائه كرد و سپس در مورد توسعه طرح های اصلی بهره وری ملی برای اعضا و همكاری این سازمان آسیایی از سال 2005 تا 2018 با انجمن بهره وری پان آفريقا (PAPA) توسط كاركنان دبيرخانه ارائه شد.

سپس در گفتگوها و مباحثه‌های پرشوری، حاضران درباره چالش های موجود در پرورش فرهنگ بهره وری در فرهنگ های مختلف محلی را بررسی کردند. اعضای هیئت و همکاران سازمان بهره وری آسیایی، تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و راهبردهای احتمالی را که بوتسوانا می توانست آزمایش کند، مطرح کردند.

سرپرست هیئت بوتسوانیایی نیز از به اشتراک گذاری و گفتگوها، که تجارب و نگرش هاییی را در مورد دامنه فعالیتهایی سازمان بهره وری آسیایی ارائه کرد، قدردانی و ابراز امیدواری کرد این همکاریها ادامه یابد.

بوتسوانا در جنوب قاره آفریقا و در شمال کشور آفریقای جنوبی قرار دارد.

مطالب مرتبط:

گسترش همکاری‌های سازمان بهره‌وری آسیایی با کشورهای آفریقایی

دیدار سفیر بوتسوانا با دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *