اجرای پروژه‌های ترویجی به‌منظور بهبود بهره‌وری در صنایع کوچک و متوسط سری‌لانکا

دبیرخانه ملی بهره وری سریلانکا با همکاری سازمان بهره وری آسیایی، مرحله اول پروژه توسعه شرکتهای پایلوت (DMP) را در مورد بهبود بهره وری در تولید صنایع کوچک و متوسط تکمیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، دبیرخانه ملی بهره وری سری لانکا (NPS) با به رسمیت شناختن نقش محوری شرکت های کوچک و متوسط ​​در پیشبرد رشد اقتصادی سریلانکا، پروژه توسعه شرکت های پایلوت (DMP) در داخل کشور را در زمینه بهبود بهره وری در شرکت های کوچک و متوسط ​​تولیدی ترتیب داد.

جلسات آنلاین و حضوری مرتبط با این پروژه، با حضور سه شرکت Jak Plastics Pvt. Ltd.، Kiyota Coffee Company Pvt. Ltd. and Roo Prabha Pvt. Ltd به صورت پایلوت و با حضور مدرسانی از ژاپن و سری لانکا برگزار شد که این سه شرکت را قادر ساخت تا مشکلات موجود در کارخانه های خود را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنند و فرصت هایی را برای پیاده سازی ابزارها و تکنیک های افزایش بهره وری مانند 5S و کایزن کشف کنند.

کارگاه‌های آموزشی بعدی که در محل شرکت‌های پایلوت برگزار شد، بر ارزیابی مشکل و تدوین استراتژی‌های بهبود متمرکز بود و بر پیشرفت از طریق پیگیری جلسات آنلاین، که در آن شرکت‌ها برنامه‌های اقدام و وضعیت فعالیت خود را ارائه کردند، نظارت شد.

هدف نهایی این پروژه، توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای انتشار این دانش و تجربه به سایر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در سرتاسر کشور سری لانکا است که موجب بهبود گسترده استانداردهای بهره‌وری و کیفیت در میان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در سریلانکا می‌شود.

با توجه به اینکه کشور دارای صنایع کوچک و متوسط پرتلاش و فعال است که 75 درصد از شرکت های فعال را شامل می شود، پروژه های پایلوت به دنبال تقویت این بخش با افزایش بهره وری و کیفیت در صنایع کوچک و متوسط (SME) تولیدی است.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *