گفتگوی بهره‌وری: سرمایه‌گذاری در کاهش خطر بلایا برای افزایش بهره‌وری

سازمان بهره وری آسیایی، گفتگوی بهره وری با موضوع «سرمایه گذاری در کاهش خطر بلایا برای افزایش بهره وری (Investing in Disaster Risk Reduction (DRR) to Enhance Productivity)» را برگزار میکند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این گفتگوی بهره وری (P-Talk) بر پیوند حیاتی بین سرمایه گذاری در کاهش خطر بلایا و افزایش بهره‌وری و همچنین بر ضرورت انعطاف‌پذیری در برابر اختلالات اقتصادی و معیشتی در سراسر جهان تأکید می‌کند. 

با ارائه دانش و تجارب از سوی دکتر شوهی ماتسورا (Dr. Shohei Matsuura) و تیموتی ویلکاکس (Timothy Wilcox)، این بحث اهمیت سرمایه گذاری در کاهش خطر بلایا و اثربخشی مشارکت در بخش ها در ایجاد انعطاف پذیری اقتصادی و جامعه را برجسته می کند. 

اقدامات نمونه سرمایه گذاری در کاهش خطر بلایا از آسیا و اقیانوسیه نشان می‌دهد که چگونه تلاش‌های استراتژیک و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت رشد بهره‌وری پایدار را افزایش می‌دهند. برای گفتگوی قانع کننده در مورد ایجاد انعطاف پذیری برای محافظت و ارتقای بهره وری در مواجهه با عدم قطعیت های اقلیمی به ما بپیوندید.

علاقه مندان برای بهره مندی از این گفتگوی بهره وری، از ساعت 14 الی 15 روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

انتقال تجارب ژاپنی‌ها به مسئولان ترک در زمینه افزایش کارایی مدیریت بلایای طبیعی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *