سازمان بهره وری آسیایی، گزارش ویدئو چندرسانه ای با عنوان «ایجاد فرهنگ کایزن (Creating a Kaizen Culture)» در راستای انتقال تجارب بهرهوری منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این ویدیو یک شرکت لبنیات ژاپنی را معرفی میکند که مکانیسمهایی را برای بهبود مستمر ایجاد میکند، فرهنگ کایزن را از ابتدا ایجاد میکند و فعالیتهای آغاز شده توسط کارمندان را ترویج میکند.
تجارب در این حوزه نشان میدهد که موقعیت ایده آل برای کایزن، پیشنهادات از پایین به بالا (با شروع کارمندان) است.
علاقه مندان برای بهره مندی از این تجربه در زمینه بهره وری، میتوانند به این لینک مراجعه کنند.
شایان ذکر است که سازمان بهره وری آسیایی نسبت به انتشار مجموعه ویدیوهایی با عنوان «Gemba» اقدام کرده است. در ژاپنی، «gemba» به معنای «مکان واقعی» است، اما به طور کلی به یک مکان خاص که در آن کار انجام می شود اشاره دارد. این ویدئوها شیوه های خوب در سایت های تولیدی در صنایع مختلف در ژاپن را نشان می دهد.
مطالب مرتبط:
گفتگوی بهرهوری: اجرای کایزن در آفریقا
کایزن در بخش خدمات + ویدئو