دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش خدمات به منظور ارتقای بهره‌وری

سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی آنلاین در مورد کاربردهای هوش مصنوعی در بخش خدمات ( AI Applications in the Service Sector) را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره گام مهمی در جهت تحقق چشم انداز APO 2025 به شمار می آید که بر ارزش هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در بخش خدمات تمرکز دارد.

هدف این دوره درک این موضوع بود که چگونه هوش مصنوعی خدمات میدانی پیش‌بینی‌کننده را فعال می‌کند، نیازمندی‌های خدمات را پیش‌بینی می‌کند، و به‌طور خودکار فرآیندهای کسب‌وکار را تنظیم می‌کند، در نتیجه بهره‌وری، کارایی نیروی کار، و رضایت مشتری را در عین کاهش هزینه‌ها به حداکثر می‌رساند.

51 شرکت کننده از 15 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) در این دوره آموزشی آنلاین شرکت کردند که چهار مدرس از ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و بریتانیا، تجارب و دانش خود درباره موضوعاتی مانند دیدگاه‌های استراتژیک در مورد هوش مصنوعی، اکوسیستم‌های طراحی پایدار و هوش مصنوعی، بهترین شیوه‌ها در کره جنوبی، و هوش مصنوعی در ارزیابی مشتریان صنعت خدمات از تولید خدمات و هم چنین دیدگاه صنعت 4.0 را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند.

این جلسات با تمرین‌های عملی همراه بود تا شرکت‌کنندگان را به مهارت‌ها و دانش ضروری برای پیاده‌سازی بهره‌وری از طریق اکوسیستم‌های بدون کد مجهز کند.

یکی از شرکت کنندگان در پایان خاطرنشان کرد: «این دوره آموزشی سازمان بهره وری آسیایی، اولین پروژه ای است که توانایی من را در استفاده از فناوری برای بهتر و موثرتر کردن استراتژی های بازاریابی بهبود می بخشد. من در مورد آن بیشتر یاد خواهم گرفت تا بتوانم آن را به طور مؤثرتری در شغل فعلی خود اعمال کنم.»

مطالب مرتبط:

هوش مصنوعی؛ بهره‌وری و نابرابری

آموزش بهره‌وری: اندازه‌گیری بهره‌وری در بخش خدمات

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *