برگزاری دوره آموزشی «کاربردهای واقعیت مجازی و افزوده» در راستای ارتقای بهره‌وری

مرکز بهره وری کره جنوبی (KPC) و سازمان بهره وری آسیایی (APO) در گامی مهم به سوی پذیرش فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم، یک دوره آموزشی در مورد کاربردهای واقعیت مجازی و افزوده برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره به منظور تجهیز حرفه ای ها از همه کشورهای عضو به دانش و مهارت های لازم برای استفاده از فناوری های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) در بخش های مختلف طراحی و برگزار شد.

در این دوره آموزشی، شرکت کنندگانی از 12 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی حضور داشتند که در آن سه مدرس از اندونزی، کره جنوبی و بریتانیا دانش و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند و از طریق یک پلتفرم آنلاین، شرکت‌کنندگان اصول VR/AR، برنامه‌های کاربردی در بخش‌های مختلف با تمرکز ویژه بر بخش مراقبت‌های بهداشتی و ادغام این فناوری‌ها با هوش مصنوعی را از جمله موضوعات دیگر بررسی کردند.

هدف این پروژه اطلاع‌رسانی و تغییر است و شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های خلاقانه VR/AR را در زمینه‌های مربوطه خود پیاده‌سازی کنند، در نتیجه بهره‌وری عملیاتی را افزایش داده و پیشرفت‌های فناوری را تقویت کنند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *