همکاری سنگاپور و تایلند برای ارتقای بهره‌وری بخش خدمات

مرکز بهره وری سنگاپور (SGPC) یک پروژه همکاری دوجانبه NPOs (BCN) در مورد توسعه یک چارچوب بهره وری برای بخش خدمات از تایلند تا سنگاپور سازماندهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه شامل جلسات دوجانبه بین SGPC و چهار نماینده از موسسه بهره وری تایلند (FTPI) برای تبادل بهترین شیوه ها برای حمایت از بهبود بهره وری در بخش خدمات بود. آنها همچنین امکان همکاری برای افزایش بهره وری و پایداری در بخش خدمات تایلند را بررسی کردند.

بخش خدمات، که تقریباً 40 درصذ در تولید ناخالص داخلی تایلند مشارکت دارد، با چالش های مهمی روبرو شده است. همه‌گیری کووید-19 به شدت بر این بخش تأثیر گذاشت، اما با افزایش اخیر گردشگری از اوایل سال 2023، انعطاف‌پذیری خود را نشان داده است.

بر این اساس، موسسه بهره وری تایلند چارچوب تعالی خدمات ISO 23592:2021 را به بخش خصوصی معرفی کرد و از طریق این پروژه از ابتکارات و طرح های پشتیبانی پیشرفته در سنگاپور بهره گرفت.

بخشی از این پروژه، شامل بازدید از مراکز مرتبط بود که به نمایندگان دانش و تجارب دست اولی در مورد ابتکارات، سیاست ها و مسائل مهم مربوط به بهره وری و پایداری در بخش خدمات ارائه می کرد.

بازدیدها توسط مرکز بهره وری سنگاپور، انجمن تجارت جاده اورچارد (ORBA)، بیمارستان عمومی سنگاپور، و هتل نووتل سنگاپور برگزار شد که طی آن، مسئولان این مراکز دیدگاه ها و تجربیات متنوعی را ارائه کردند.

این پروژه بهترین شیوه های سنگاپور را برای بهبود طرح های حمایتی برای بخش خدمات تایلند معرفی کرد و به مسائلی مانند کمبود نیروی کار ماهر و حمایت از بهره وری پرداخت.

مطالب مرتبط:

دوره آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در بخش خدمات به منظور ارتقای بهره‌وری

باز کردن قفل رشد پایدار: تجربه‌ای از کارگاه تحول بهره‌وری نوآورانه

ESG محور همکاری‌های تایلند و کره جنوبی در راستای ارتقای بهره‌وری

حمایت APO از تایلند برای ارتقای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *