استفاده از هوش مصنوعی برای نوآوری تجاری و آموزش کارآفرینی در راستای ارتقای بهره‌وری

یک پروژه خدمات تخصصی فنی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوآوری در کسب و کار و آموزش کارآفرینی در کالج لاهور برای دانشگاه زنان (LCWU)، پاکستان با شرکت 500 دانشجو و کارمند دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، هدف این دوره خدمات تخصصی فنی، آموزش دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای کارآفرینی، افزایش تعداد سرمایه گذاری های تجاری ادغام شده با هوش مصنوعی در میان شرکت کنندگان آموزش دیده و ایجاد چارچوبی پایدار برای آموزش مداوم هوش مصنوعی با همکاری دانشگاه های پاکستان بود.

یک مدرس از ژاپن جلسات آموزشی در زمینه معرفی هوش مصنوعی و پتانسیل آن، هوش مصنوعی برای کارآفرینی، سواد مالی و هوش مصنوعی، آموزش عملی در استفاده از ابزارها و فناوری های هوش مصنوعی، استفاده از هوش مصنوعی در دانشگاه، و تقویت نوآوری هوش مصنوعی در بین دانش آموزان برگزار کرد.

همچنین طی این دوره، جلساتی با مقامات دفتر توسعه مهارت پنجاب و اتاق بازرگانی و صنعت لاهور و همچنین بازدید از مراکز رشد کسب و کار دانشگاه‌های همکار، ضبط برنامه برای WebTV و LCWU/Podcast و یک تور با راهنما برای کشف صنعت خرده‌فروشی و عملیات تجاری برگزار شد.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: «بهره‌وری در پاکستان؛ برآوردها، تنگناها و راه پیش‌رو»

برگزاری کارگاه آموزشی «ارتقای قابلیت‌های دیجیتال» در راستای ارتقای بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *