گفتگوی بهره‌وری: هنر دیجیتالی سازی؛ شیرجه به استونی الکترونیکی

سازمان بهره وری آسیایی، یک گفتگوی بهره وری با عنوان «هنر دیجیتالی سازی؛ شیرجه به استونی الکترونیکی (The Art of Digitalization: A Dive into e-Estonia
) برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این گفتگوی بهره وری (P-Talk) سازمان بهره وری آسیایی به بررسی حرکت قابل توجه استونی برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی حاکمیت دیجیتال، معروف به استونی الکترونیکی می پردازد.

این گفتگوی بهره وری، نقاط عطف کلیدی را از بازگرداندن استقلال در سال 1991 تا ابتکارات استراتژیک که زیرساختی برای پیشرفت فناوری ایجاد کرد، دنبال می کند.

همچنین این گفتگوی بهره وری، بر توسعه سیستم آموزش دیجیتال استونی با پلتفرم‌های نوآورانه مانند Clanbeat و eKool تاکید می‌کند. از سوی دیگر، ابتکارات پیشگامانه دولت دیجیتال مانند X-Road، اقامت الکترونیک و ادغام فناوری بلاک چین را برجسته می کند.

علاوه بر این، همچنین متخصصان حاضر در این گفتگو، بر تمرکز استونی بر تسهیل انجام تجارت، پرورش یک اکوسیستم پویا استارت‌آپ و پیشرفت سیستم‌های مراقبت بهداشتی دیجیتال توجه خواهند داشت.

اهمیت مشارکت های دولتی-خصوصی، رهبری دیجیتال رویایی و پذیرش نوآوری برجسته شده است. برای کاوش در مورد اینکه چگونه آینده نگری استراتژیک و نوآوری مستمر استونی آن را در خط مقدم حکومت دیجیتال جهانی قرار داده است، به ما بپیوندید.

علاقه مندان میتوانند برای مشاهده این گفتگوی جذاب از ساعت 14 الی 15 (به وقت توکیو) سه شنبه 5 تیرماه به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: آماده‌سازی صنعت 4.0: استراتژی‌های دیجیتالی‌سازی برای SMEها

تمرکز بر «تحول دیجیتال» به‌منظور توانمندسازی سازمان‌ها و مراکز ملی بهره‌وری

آموزش بهره‌وری: دیجیتالی شدن محل کار در سازمان‌های بخش دولتی

توانمندسازی SMEها از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها در راستای ارتقای بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *