توامندسازی ارزیابان بهره‌وری سبز از سوی هند

شورای ملی بهره وری هند با همکاری سازمان بهره وری آسیایی، میزبان یک دوره آموزشی حضوری برای ارزیابان برای برنامه صدور گواهینامه متخصصان بهره وری سبز، در دهلی نو بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، هدف این دوره آموزشی ایجاد ارزیاب‌های واجد شرایط و شایسته برای سازمان‌های صدور گواهینامه معتبر APO (CBs) بود.

همچنین این دوره شرکت کنندگان را با الزامات APO-GPS 201:2023 برای متخصصان بهره وری سبز (GP) آشنا کرد و روش‌ها، معیارها و شایستگی‌های مورد نیاز ارزیابان را برای انجام ارزیابی داوطلبان گواهینامه GP ارائه داد.

برنامه توسعه صدور گواهینامه (CBD) سازمان بهره وری آسیایی به طور مداوم با ارائه آموزشها و توانمندسازیها، سازمان های ملی بهره وری و سازمان های وابسته به آنها را توسعه می دهد تا به CB های معتبر APO تبدیل شوند تا طرح های صدور گواهینامه متخصصان بهره وری و GP را اجرا کنند.

از طریق این دوره آموزشی، 20 شرکت کننده از 10 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) به مهارت ها و شایستگی های لازم توسط ارزیابان برای انجام ارزیابی داوطلبان گواهینامه GP دست یافتند.

سه مدرس از هند، مالزی و سنگاپور دانش و مهارت‌های خود را از طریق ارائه‌ها و تمرین‌های گروهی در مورد الزامات APO-GPS 201:2023 برای متخصصان بهره‌وری سبز شامل تأیید، معاینه، ارزیابی رومیزی، مصاحبه‌ها و ارزیابی گزارش از نامزدان متخصصان عمومی به اشتراک گذاشتند.

در سخنرانی افتتاحیه، سانجیو، وزیر ارتقای صنعت و تجارت داخلی، بر نقش حیاتی بهره وری سبز (GP) در توسعه پایدار و کاهش تغییرات آب و هوایی تاکید کرد. وی همچنین بر اهمیت نقش ارزیابان در رعایت استانداردها و پیشبرد اتخاذ شیوه های پایدار در صنایع مختلف تاکید کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *