گفتگوی بهره‌وری: پس از COP28؛ تغییرات اقلیمی و فرصت‌های بهره‌وری برای مشاغل

سازمان بهره وری آسیایی، یک گفتگوی بهره‌وری با موضوع پس از COP28؛ تغییرات اقلیمی و فرصت‌های بهره‌وری برای مشاغل (Post-COP28: Climate Change and Productivity Opportunities for Businesses) برگزار میکند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، کنفرانس اخیر COP28 بر فوریت پرداختن به تغییرات آب و هوایی تاکید کرد و خواستار کاهش 43 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 شد تا گرمایش جهانی را به 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از صنعتی شدن محدود کند.

دولت ها و کسب و کارها به طور یکسان مجبور به انجام اقدامات قاطع، اجرای طرح های کاهشی هستند که شامل عملیات، زنجیره ارزش و سرمایه گذاری های زیست محیطی می شود. این نه تنها شامل اتخاذ سیاست‌های کربن زدایی مستقیم، بازار داوطلبانه کربن، بلکه سایر راه‌حل‌های ملی آب و هوایی نیز می‌شود.

با وجود چالش‌ها، اقدامات اقلیمی فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها برای افزایش بهره‌وری و سودآوری باز می‌کند. دکتر ویکتوز تای کا سون (Victor Tay Kah Soon) مدیر عامل شرکت Global Catalyst Advisory، سنگاپور، دانش و تجارب خود را در مورد اینکه چگونه کسب و کارها می توانند این روند اجتناب ناپذیر را طی کنند و از فرصت های بهره وری سرمایه گذاری کنند، به اشتراک می گذارد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این گفتگوی بهره وری میتوانند از ساعت 14 الی 15 روز پنجشنبه هفت تیرماه به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

 تغییرات اقلیمی چه خطری برای سلامتی ما دارند؟ + ویدئو

۵ اثر مالی تغییرات اقلیمی بر کسب و کار

گفتگوی بهره‌وری: هنر دیجیتالی سازی؛ شیرجه به استونی الکترونیکی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *