نیازسنجی صنایع کوچک و متوسط برای بهره‌گیری از صنعت 4.0 در راستای ارتقای بهره‌وری

یک پروژه مشاوره آنلاین توسط یک مدرس از بریتانیا برای ارزیابی و نیازسنجی صنعت 4.0 در صنایع کوچک و متوسط کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی، از سوی  مرکز تعالی (COE) فناوری اطلاعات این سازمان اجرا شد. 

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه با هدف توسعه یک نظرسنجی و نیازسنجی برای پذیرش صنعت 4.0 و ابزارها و فن‌آوری‌های هوش مصنوعی برای تحول دیجیتال در صنایع کوچک و متوسط انجام شد. 

بر این اساس، یک مدل ارزیابی و نقشه راه برای انتشار، آزمایش و سنجش آمادگی برای پذیرش ابزارها و فناوری‌های هوش مصنوعی SMEها در کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی بر اساس پروژه مشاوره ایجاد خواهد شد.

همچنین رابطان مرکز بهره وری هند (NPC) در انجام ارزیابی نیاز و آمادگی برای استفاده از ابزارهای Industry 4.0 و هوش مصنوعی (AI) برای تولید هوشمند توسط صنایع کوچک و متوسط (SME ها) به روز شدند.

این دانش می تواند در سراسر کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی توسط مربیان مرکز بهره وری هند منتشر شود. 

فعالیت‌های بعدی شامل بررسی آزمایشی نظرسنجی‌ها در سایر اعضا، توسعه یک جعبه ابزار آموزشی برای SMEها در مورد پذیرش صنعت 4.0 و ابزارهای هوش مصنوعی و به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها از طریق کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی شده برای اوایل سال 2025 خواهد بود.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *