ضرورت مشارکت همه افراد در فرآیند توسعه بهره‌وری

سازمان بهره وری آسیایی، نشست تعاملی با عنوان «تالار شهر» را برگزار کرد تا گفت و گوی باز بین کارکنان را تقویت کند و توسعه بهره‌وری را تسهیل سازد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این ابتکار نشان دهنده تعهد دکتر ایندرا، دبیرکل این سازمان به تبدیل تالارهای شهر (TOWN HALL MEETING) به یک پلت فرم و فرصت منظم برای بحث و تفکر جمعی است.

او آرمانهای برگرفته از شصت و ششمین جلسه هیئت حاکمه سازمان بهره وری آسیایی را به اشتراک گذاشت و کارکنان را تشویق کرد تا فعالانه مشارکت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند، و تأکید کرد که مشارکت جمعی برای پیشرفت و موفقیت مداوم سازمان بهره وری آسیایی ضروری است.

آریسونی بوانا (Arysoni Buana) رئیس یکی از بخشهای سازمان بهره وری آسیایی، جلسه را با ارائه ای جذاب در مورد مفاهیم بهره وری پیش برد.

توضیحات او به ویژه برای کارکنان جدید مفید بود و به ایجاد تفاهم مشترک در دبیرخانه کمک کرد. او بهره‌وری را «انجام درست کارها» تعریف کرد و نوآوری و کیفیت را به عنوان محرک‌های اساسی بهره‌وری مورد توجه قرار داد.

بخش دوم این جلسه بر یادگیری از برنامه رهبری اجرایی برای سازمان های غیر دولتی که با همکاری INSEAD در ماه آوریل انجام شد، متمرکز بود. این بخش، دانش و تجارب کلیدی را در مورد رهبری و توسعه استراتژیک، با بحث‌هایی که بر اهمیت شناخت نقاط قوت و مزیت‌های نسبی منحصربه‌فرد سازمان متمرکز بود، ارائه کرد.

بوانا بر نیاز به استفاده از این بینش ها و ابزارهای موجود برای توسعه یک استراتژی سازمانی متمرکزتر و مؤثرتر و همسو کردن تلاش ها با خدمات اصلی APO تأکید کرد.

طی این نشست، کارکنان دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی دیدگاه های خود را به اشتراک گذاشتند و در بحث های آزاد مشارکت داشتند. این روحیه مشارکتی بر ارزش «تالار شهر» در تقویت ارتباطات و ایجاد محیطی فراگیرتر تاکید کرد. این جلسه اهمیت مشارکت همه اعضا در فرآیند توسعه استراتژیک، تقویت تعهد جمعی برای پیشبرد اهداف سازمانی APO را نشان داد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *