ایجاد کشاورزی پایدار از طریق مدارس کشاورزی جامعه‌محور در راستای ارتقای بهره‌وری

یک دوره آموزشی در مورد ساخت مدارس مزرعه محور جامعه (CDFS) که در یوگیاکارتا اندونزی برگزار شد، 30 شرکت کننده از 17 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) را گرد هم آورد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، پنج نفر از مدرسان شامل یک نفر از کشورهای هند، فیلیپین، و تایلند و دو نفر از اندونزی، مفاهیم و چارچوب های کلیدی مدارس کشاورزی جامعه محور (Community-driven Farm Schools)، نقش سیاست های حمایتی دولت، و ماژول های آموزشی عملی را برای شرکت کنندگان را به اشتراک گذاشتند.

همچنین شرکت کنندگان با حضور در این دوره آموزشی، در زمینه این گونه مدارس تجربه عملی به دست آوردند و درباره روش های انتشار مدل های مدارس کشاورزی جامعه محور (CDFS) موفق در سراسر کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی،بحث و بررسی کردند.

به علاوه، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از سه انجمن بازدید کردند تا در مورد بهترین شیوه ها بیاموزند: Joglo Tani; Pawon Gendhis; و کامپونگ مینا پادی سامبرمبه.

از طریق بازدید از این سایتها، شرکت کنندگان اهمیت یک فلسفه اجتماعی قوی با مفاهیم منحصر به فرد مزرعه و محصول را برای تقویت هویت جامعه، اوراق قرضه و پلتفرم های تجاری، که پایه های حیاتی مدارس کشاورزی جامعه محور (CDFS) تشخیص دادند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *