برگزاری دوره آموزشی ساخت زنجیره‌های تامین قابل اعتماد در راستای ارتقای بهره‌وری

دبیرخانه ملی بهره وری (NPS) سریلانکا، میزبان یک دوره آموزشی حضوری در مورد ساخت زنجیره های تامین قابل اعتماد، در کلمبو بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، زنجیره‌های تأمین قابل‌اطمینان که با دیجیتالی‌سازی پشتیبانی می‌شوند، برای رقابت، کارآمدی و انعطاف‌پذیری برای پاسخگویی به تقاضای بازار بسیار مهم شده‌اند. توسعه سریع فناوری در مدیریت زنجیره تامین به بهینه سازی بهره وری و دستیابی به مزیت رقابتی کمک می کند.

در سخنرانی افتتاحیه، ویمالاویرا، مدیر سازمان بهره وری آسیایی در سریلانکا و دبیر وزارت کار و اشتغال خارجی این کشور، بر اهمیت زنجیره تامین پایدار برای عملیات سازمانی روان تاکید و خاطرنشان کرد که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای مقابله با چالش‌های ناشی از عصر هوش مصنوعی باید جدیدترین مفاهیم و فناوری‌ها را در زنجیره تامین اتخاذ کنند.

25 شرکت کننده از 11 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) در این دوره شرکت کردند که در آن سه مدرس از تایوان، سریلانکا و تایلند آخرین مفاهیم مدیریت زنجیره تامین قابل اعتماد، نقش فناوری های دیجیتال در زنجیره تامین، و نحوه ساخت و نگهداری زنجیره تامین قابل اعتماد را به اشتراک گذاشتند.

بازدید از سایت پایانه‌های کانتینری بین‌المللی کلمبو به شرکت‌کنندگان این امکان را داد تا در مورد عملیات حمل و نقل در زنجیره‌های تامین اطلاعات کسب کنند.

مطالب مرتبط:

اجرای پروژه‌های ترویجی به‌منظور بهبود بهره‌وری در صنایع کوچک و متوسط سری‌لانکا

ارتقای مدیریت ایمنی مواد غذایی در دستور کار سری‌لانکا با همکاری سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *