آموزش بهره‌وری: ایجاد مقررات برای نوآوری کشاورزی

سازمان بهره وری آسیایی، دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «ایجاد مقررات برای نوآوری کشاورزی (Enabling Regulations for Agricultural Innovation)» ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، برای تولید پایدار مواد غذایی مغذی تر از زمین و منابع محدود، پذیرش نوآوری های کشاورزی باید تسریع شود. اینها شامل فناوری‌هایی هستند که کشاورزی هوشمند و فناوری‌های مبتنی بر گیاه مانند ویرایش ژنوم و تغییرات ژنتیکی را امکان‌پذیر می‌کنند.

چندین عامل توانمند در معرفی و پذیرش موفقیت آمیز این نوآوری ها دخیل هستند. دولت‌ها باید اطمینان حاصل کنند که مقررات، پذیرش نوآوری‌ها را به‌موقع بدون به خطر انداختن ایمنی، شفافیت، پایداری و سودآوری تسریع می‌کنند. دانشگاه ها باید به ایجاد مقررات مبتنی بر علم و واقعیت کمک کنند و بخش خصوصی باید از طریق سرمایه گذاری، دانش و تجربه حمایت کند.

این دوره آموزشی الکترونیکی بر نوآوری‌های کشاورزی نوظهور، منطقی برای توانمندسازی مقررات برای تسریع پذیرش نوآوری‌ها، نمونه‌هایی از چارچوب‌های نظارتی از کشورهای پیشرو، و ملاحظات کلیدی در توسعه و پذیرش مقررات به‌عنوان توانمندسازهای نوآوری تمرکز خواهد کرد.

سازمان بهره وری آسیایی این دوره را با حمایت دکتر پل تنگ، مدیر عامل و رئیس NIE International Pte Ltd.، سنگاپور و دکتر اندرو دی. پاول، مدیر اجرایی، Asia BioBusiness Pte. Ltd.، سنگاپور توسعه داده است.

علاقه مندان برای بهره وری از این دوره آموزش اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

نوآوری در سیستم‌های کشاورزی جنگلی در راستای ارتقای بهره‌وری

مسائل کلیدی اقتصاد بخش کشاورزی

گزارش بهره‌وری: موسسات نوآور برای تسریع توسعه کشاورزی در آسیا

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *