انتشار دهمین شماره «اندیشه بهره‌وری»

دهمین شماره نشریه اندیشه بهره‌وری با پرونده ویژه «پیشنهاد به پزشکیان» منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن بهره وری ایران، در این شماره با محور «پیشنهاد به رئیس جمهور پزشکیان»، در گزارشی نظرات و دیدگاه های بسیاری از نخبگان مورد توجه قرار گرفته است.

در این گزارش شماری از این پیشنهادها احصا، خلاصه، تجمیع و صرفا در چهار بخش کلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریت و ساختار دسته بندی شده است تا دولتمردان جدید بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، برداشتی قابل استفاده از دیدگاه های نخبگان جامعه مرور کنند.

همچنین در این شماره، متن نامه انجمن بهره وری ایران به مسعود پزشکیان منتشر شده که دغدغه های فعالان حوزه بهره وری را با  ایشان در میان گذاشته و چند پیشنهاد برای ارتقای بهره وری مطرح شده است.

گزارشی از نشست گفتمان بهره وری که با موضوع بهره وری انرژی و چالش های پیش روی دولت آِینده با حضور احمد داوودی، علی محمد میرشمس، سعید مهذب ترابی، محمد حسن متولی زاده، محمد صادق قاضی زاده و مصطفی خسروشاهی برگزار شده بود، از دیگر موضوعات این شماره «اندیشه بهره وری» است.

همچنین در پرونده ای با موضوع «این اقتصاد ناتراز!»، نظرات فعالان و متخصصان اقتصادی و بهره وری از جمله نصرالله جهانگرد، فاطمه پاسبان، بهروز محمودی و اسماعیل حبیبی و گفت و گوهایی با محوریت «نقشه راه پزشکیان برای اقتصاد ایرانبا دکتر مسعود زنجانی، دکتر مسعود حجاریان و دکتر حسین عباس نژاد منتشر شدده است.

مطالب مرتبط:

«اندیشه بهره‌وری» به شماره نهم رسید

انتشار شماره جدید «اندیشه بهره‌وری»

شماره هفتم «اندیشه بهره‌وری» منتشر شد

شماره جدید ماهنامه «بهره‌وری ملی» منتشر شد

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *