آموزش بهره‌وری: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی موثر

سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «استراتژی‌های تجارت الکترونیکی موثر (Effective e-Commerce Strategies) ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، بازار تجارت الکترونیک (EC) به ویژه پس از همه گیری COVID-19 همچنان در حال رونق است.

طبق گزارش سال 2020 وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن، بازار جهانی اتحادیه اروپا از 3347 میلیارد دلار در سال 2019 به 5550 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافت و انتظار می‌رفت تا سال 2025 به بیش از دو برابر افزایش یابد.

تغییر به سمت خرید آنلاین تسریع شد و تجارت الکترونیک به یک کانال ضروری برای کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان و گسترش بازارها تبدیل شده است.

با این حال، کسب‌وکارهای موفق در زمینه تجارت الکترونیک به استراتژی‌های جامعی نیاز دارند که اهداف از پیش تعیین‌شده و تطبیقی ​​مبتنی بر چارچوب 3C (شرکت، مشتریان و رقبا) و درک روشنی از محصولات و بازارها، فعالیت‌های تبلیغاتی، عملیات و خدمات پس از فروش را ترکیب کنند.

چنین استراتژی هایی به کسب و کارها کمک می کند تا بر محدودیت های منابع و محدودیت های جغرافیایی برای حداکثر سود و رشد پایدار غلبه کنند.

در این دوره آموزشی اینترنتی سازمان بهره وری آسیایی، عوامل کلیدی استراتژی های موفق تجارت الکترونیک توضیح داده شده است.

همچنین شرکت کنندگان میتوانند استراتژی‌های مؤثر تجارت الکترونیک را از طریق یک رویکرد جامع برای برنامه‌ریزی، قیمت‌گذاری، تبلیغات و عملیات توسعه داده و فرا گیرند که چگونه تجارت آنلاین وفاداری مشتری، پایداری شرکت و سودآوری را افزایش می دهد.

از سوی دیگر، استفاده از تجزیه و تحلیل و داده ها را برای سنجش موفقیت استراتژی های تجارت الکترونیک تشریح می شود.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزشی خودآموز اینترنتی به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

فرصت طلایی اقتصاد دیجیتال در رشد تولید ناخالص داخلی

مرور اقتصاد دیجیتال دبی در راستای واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید

چالش‏‏‌های ایران دیجیتال

نیروی انسانی خلاق؛ رکن اصلی اقتصاد دیجیتال

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *