امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بهره‌وری بین ایران و ویتنام

رؤسای سازمان‌های ملی بهره‌وری کشورهای ایران و ویتنام تفاهم‌‌نامه‌ای به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری، این اقدام با هدف توسعه همکاری‌های بین‌المللی و اشتراک دانش و تجارب دو کشور در حوزه بهره‌وری طی تلاش‌های مستمر سازمان‌های ملی بهره‌وری دو طرف صورت گرفت.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است، دو کشور در ابعاد مختلف بهره‌وری از جمله سنجش بهره‌وری، ارائه و اجرای طرح‌های مشترک پیشران در راستای نقش تنظیم‌گری بهره‌وری، اجرای برنامه‌های آموزشی با مدل‌های مختلف، ارائه و اجرای طرح‌های نوآوری بهره‌ور، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی جوان و تبادل تجربیات در تدوین و اجرای طرح‌های جامع ملی همکاری کنند.

میرسامان پیشوائی، ابتکارات سازمان ملی بهره‌وری ایران شامل توسعه شبکه ملی بهره‌وری، توانمندسازی مسئولان و فعالان بهره‌وری، هدایت و تسهیل اجرای چرخه مدیریت بهره‌وری در سازمان‌های بخش دولتی، اعتباربخشی متخصصان بهره‌وری و جوایز و توسعه طرح‌های نوآوری بهره‌ور را به مقام‌های ویتنامی معرفی و بر تجربه ارزنده سازمان ملی بهره‌وری ایران در اجرای موفق چرخه مدیریت بهره‌وری (PMC) تأکید کرد.

همچنین وی، هدفمندی امضای این تفاهم‌نامه و تلاش‌های انجام شده و آتی در اجرای مفاد آن را سرآغاز نتایج مثبت پیش‌‌رو در حوزه بهره‌وری دانست.

رئیس مؤسسه ملی بهره‌وری ویتنام نیز بر اجرای طر‌ح‌های مشترک همکاری تأکید و آمادگی ویتنام را برای بهره‌برداری از تجارب ایران اعلام کرد.

پیشتر سازمان ملی بهره‌وری ایران میزبان نمایندگان سازمان بهره‌وری ویتنام بود و به‌دنبال مذاکرات انجام‌شده، این تفاهم‌نامه به امضاء رسید.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: نوآوری، بهره‌وری و تغییرات ساختاری اقتصادی در ویتنام

افزایش همکاری‌های سازمان بهره‌وری آسیایی با ویتنام

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *