دوره آموزشی کاربرد فناوری بلاکچین در دولت الکترونیک

سازمان بهره وری آسیایی و مرکز ملی بهره‌وری کامبوج، یک دوره آموزشی حضوری در مورد کاربرد فناوری بلاکچین در دولت الکترونیک برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره آموزشی، برنامه های بلاک چین را در بخش عمومی برای ساختارهای ایمن تر، چابک تر و مقرون به صرفه تر معرفی کرد و در عین حال اعتماد و مسئولیت پذیری را افزایش و مبانی فناوری بلاک چین و کاربردهای آن در دولت الکترونیک را مورد توجه قرار داد.

23 نفر از 9 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) در این دوره آموزشی شرکت کردند تا مهارت ها و شایستگی ها را برای استفاده از راه حل های مبتنی بر بلاک چین در سیستم های دولت الکترونیک به دست آورند.

مدرسانی از کامبوج، هند و سنگاپور در مورد موضوعاتی مانند اصول فناوری بلاک چین، معماری و اجزای بلاک چین، چارچوب های قانونی و نظارتی برای بلاک چین، و اندازه گیری تاثیر کاربردهای فناوری بلاک چین در بخش عمومی صحبت کردند. این جلسات با بحث گروهی و تمرینات عملی همراه بود.

شرکت کنندگان از ارتباط این پروژه با نقش های خود در بخش عمومی ابراز خرسندی کردند. آنها ابراز اطمینان کردند که دانش و مهارت های به دست آمده از پروژه می تواند عملکرد آنها را در نقش های حرفه ای خود افزایش دهد.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: تولید هوشمند پایه در عصر مبتنی بر بلاک‌چین

تمرکز APO بر فناوریهای بلاکچین در راستای ارتقای بهره‌وری

تمرکز هندوستان بر فناوری بلاکچین در راستای ارتقای بهره‌وری و رشد اقتصادی

گفتگوی بهره‌وری: افزایش بهره‌وری از طریق فناوری‌های بلاک‌چین

راه‌حل‌های بلاک‌چین برای بهبود بهره‌وری در کشاورزی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *