برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ارتقای بهره‌وری در صادرات محصولات کشاورزی»

مرکز بهره وری تایوان (CPC) و سازمان بهره وری آسیایی (APO) به طور مشترک کنفرانسی در مورد معرفی بازار میوه های وارداتی ژاپن و فن آوری های نگهداری، در تایپه و تاینان ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این رویداد که تحت برنامه خدمات تخصصی فنی (TES) برگزار شد، 130 شرکت کننده از دولت، کشاورزی، تجارت و تعاونی ها را جذب کرد.

همچنین این کنفرانس صادرات میوه‌های تازه تایوان، به ویژه آناناس، به ژاپن را از طریق اصلاح فرآیند و شناخت ترجیحات مصرف‌کننده در حال تکامل ارتقا داد.

یک کارشناس بین المللی از ژاپن دو سخنرانی اصلی را ارائه کرد و چهار بازدید میدانی و مشاوره در محل و بحث انجام داد. این کنفرانس به چندین دستاورد کلیدی منجر شد، از جمله درک بهتر از روندهای جهانی، ترجیحات مصرف کنندگان ژاپنی، و استراتژی هایی برای تقویت تجارت کشاورزی تایوان. شرکت کنندگان همچنین تجارب ارزشمندی در مورد تأثیرات تغییرات آب و هوایی جهانی و آزادسازی تجارت به دست آوردند.

شرکت کنندگان با ارائه توصیه های عملی در مورد رفع نقص میوه و استفاده از تسهیلات زنجیره سرد تایوان برای تقویت همکاری های تجاری با ژاپن، اظهار داشتند که مشاوره ها و بازدیدهای میدانی در محل به ویژه مفید بوده است.

این رویداد با ارتقای تحول هوشمند و رشد بهره وری پایدار از طریق ظرفیت سازی در میان ذینفعان سازمان بهره وری آسیایی، از چشم انداز APO 2025 حمایت کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *