توانمندسازی SMEها با بازاریابی دیجیتال برای رشد رقابتی و بهره‌وری

سازمان ملی بهره وری (NPO) پاکستان با همکاری سازمان بهره وری آسیایی (APO) میزبان کارگاه آموزشی بازاریابی استراتژیک برای تحول دیجیتال در اسلام آباد بود تا قابلیت های بازاریابی دیجیتال SME ها را در راستای چشم انداز APO 2025 افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه برای تجهیز شرکت کنندگان به دانش در مورد استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رشد و انعطاف پذیری کسب و کار برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، 28 شرکت کننده از 11 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی شرکت کردند که در آن دو مدرس از مالزی و یک نفر از پاکستان دانش و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند.

شرکت‌کنندگان از طریق جلسات تعاملی، مطالعات موردی و تمرین‌های گروهی در مورد استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال موثر برای افزایش رقابت SME، از جمله تکنیک‌های بازاریابی مبتنی بر داده‌ها، فرا گرفتند. این کارگاه آموزشی همچنین با هدف حمایت از SMEها در انطباق با پیشرفت های تکنولوژیکی و تغییرات بازار انجام شد.

یکی از شرکت کنندگان اظهار داشت: «کارگاه فوق العاده پویا و جذاب بود. فرصت تبادل نظر با شرکت کنندگان از چنین پیشینه های متنوع بسیار ارزشمند بود. ما از تجربیات و چالش های یکدیگر چیزهای زیادی یاد گرفتیم.»

این کارگاه آموزشی نه تنها مهارت های بازاریابی دیجیتال را بهبود بخشید، بلکه باعث تقویت همکاری بین شرکت کنندگان شد و آنها را قادر ساخت تا بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارند و باعث بهبود بهره وری منطقه ای شوند.

مطالب مرتبط:

انواع برند در دنیای کارآفرینی

مجله بهره‌وری (۷): ضرورت ارتقای بهره‌وری در همه واحدهای سازمانی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *