گفتگوی بهره‌وری: نوآوری برای بهره‌وری؛ گشودن پتانسیل‌های جهانی از طریق رشد استراتژیک

سازمان بهره‌وری یک گفتگوی بهره‌وری با عنوان « نوآوری برای بهره وری؛ باز کردن پتانسیل جهانی از طریق رشد استراتژیک» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، تقویت ظرفیت علم، فناوری و نوآوری (STI) برای حفظ بهره وری و حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش بسیار مهم است. نوآوری فناورانه، با استفاده از اتوماسیون و بهینه سازی منابع، خروجی را افزایش می دهد و در عین حال هزینه ها را کاهش می دهد.

تحقیق و توسعه، به عنوان ستون اصلی علم، فناوری و نوآوری (STI) تضمین می کند که اقتصادها با ایجاد محصولات و فرآیندهای جدید رقابتی باقی می مانند. سرمایه گذاری مستمر در علم، فناوری و نوآوری (STI) برای تداوم نوآوری و حفظ بهره وری بلندمدت در بازار جهانی که به طور فزاینده ای مبتنی بر فناوری است، حیاتی است.

در این گفتگوی بهره وری دکتر هین تو پام (Hien Thu Pham)، دانشمند پژوهشی، سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع (CSIRO) استرالیا، در مورد اینکه چگونه منطقه آسیا-اقیانوسیه می تواند پتانسیل خود را در استفاده از STI برای حفظ بهره وری و تضمین رقابت اقتصادی بلندمدت بهینه کند، مورد توجه قرار می دهد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این گفتگوی بهره وری (P-Talk) سازمان بهره وری آسیایی، از ساعت 14 الی 15 (به وقت توکیو) روز سه شنبه 10 مهرماه 1403 به این پیوند مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

افت 2 پله‌ای ایران در شاخص نوآوری 2024 + نمودار

حمایت از کارآفرینی اجتماعی برای نوآوری و بهره‌وری

کدام کشور‌ها در حوزه نوآوری پیشرو هستند؟ + اینفوگرافیک

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *