نخستین پروژه سازمان بهره‌وری آسیایی از طریق کاربرد هوش مصنوعی در ترکیه

سازمان بهره وری آسیایی از یک پروژه پیشگامانه DMP در زمینه ارتقای بهره وری پیشگام از طریق نوآوری های هوش مصنوعی رونمایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سازمان بهره وری آسیایی به طور رسمی اولین پروژه توسعه شرکت های پایلوت (DMP) خود را در زمینه بهبود بهره وری از طریق کاربرد هوش مصنوعی در حسابداری کربن و مدیریت انتشار آن از طریق یک جلسه آنلاین راه اندازی کرد.

این پروژه که توسط نهاد بهره وری ترکیه میزبانی شد، شرکت فناوری ریگن (Reegen Enerji Teknolojileri A.S) یک شرکت فناوری متخصص در راه حل‌های هوشمند انرژی دیجیتال برای شبکه‌های هوشمند، ساختمان‌های عمومی و تجاری، تأسیسات صنعتی و مراکز داده در ترکیه را به عنوان شرکت مشارکت‌کننده معرفی کرد.

در این جلسه سهامداران کلیدی، از جمله نمایندگان ارشد سازمان بهره وری آسیایی، NPO Turkiye، Reegen Enerji Teknolojileri A.S. و یک مدرس  هوش مصنوعی از آلمان را گرد هم آورد. این ابتکار بر به موقع بودن آن در پاسخ به روندهای نوظهور جهانی و پتانسیل آن برای خدمت به عنوان یک مدل پیشگام و منبع الهام برای کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی تأکید کرد.

این پروژه نقطه عطف مهمی در تلاش‌های سازمان بهره وری آسیایی (APO) و اعضا برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای مقابله با چالش حیاتی پایداری و مدیریت کربن بود. این ابتکار با ایجاد یک شرکت نمایشی که از هوش مصنوعی برای حسابداری کربن و مدیریت انتشار استفاده می کند، هم افزایی بین تخصص صنعت و فناوری پیشرفته را مورد توجه قرار می دهد.

این نشان دهنده مزایای ملموس هوش مصنوعی در افزایش بهره وری و پایداری است و به هدف ترکیه برای دستیابی به انتشار خالص کربن تا سال 2053 کمک می کند.

مطالب مرتبط:

همکاری متقابل ترکیه و کشورهای عضو APO در راستای ارتقای بهره‌وری

ارتقای مهارت‌های ارزیابی اثربخشی اقدامات بهره‌وری با ارائه آموزش‌های APO در ترکیه

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *