آموزش بهره‌وری: استراتژی منابع انسانی برای بخش عمومی

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «استراتژی منابع انسانی برای بخش عمومی (Human Resources Strategy for the Public Sector) ارائه کرده است.

توانایی یک دولت در ارائه سیاست ها و خدمات موثر برای شهروندان به کیفیت کارمندان دولتی آن بستگی دارد. دولت ها نیز کارفرمایان مهمی در اعضای سازمان بهره وری آسیایی (APO) هستند.

آزمایشگاه بوروکراسی بانک جهانی (2018) گزارش داد که 39 درصد از مشاغل رسمی در شرق آسیا و اقیانوسیه در بخش دولتی بوده است. این بدان معناست که شیوه های منابع انسانی (HR) در بخش دولتی به طور مستقیم بر بسیاری از کارگران در منطقه تأثیر می گذارد.

چالشهای دولتها در طراحی شیوه های منابع انسانی

دولت ها در طراحی شیوه های منابع انسانی برای بهبود جذب، عملکرد و حفظ کارکنان با چالش هایی روبرو هستند. این چالش‌ها با جهانی‌سازی، افزایش کار دانش، تسریع پیشرفت‌های فن‌آوری و رقابت فزاینده تقویت می‌شوند که استخدام و مدیریت اشکال جدید سرمایه انسانی را برای سازمان‌های دولتی حیاتی می‌سازد.

همه‌گیری کووید-19 دولت‌ها را وادار کرد تا روش‌های جدید کار از جمله کار از راه دور و مدیریت منابع انسانی را تحت ترتیبات جدید در نظر بگیرند. بنابراین استراتژی منابع انسانی برای حمایت از بهره‌وری بخش عمومی و حکمرانی مؤثر تبدیل شده است. یک استراتژی جامع منابع انسانی باید به استخدام، مدیریت عملکرد و توسعه کارکنان بپردازد.

این دوره آموزشی خودآموز اینترنتی شیوه های نوظهور منابع انسانی را در بخش دولتی معرفی می کند. این اصول و اجزای مدیریت منابع انسانی را برای متخصصان بخش عمومی بیان می کند و از تصمیم گیری برای بهبود جذب، عملکرد و حفظ کارکنان در خدمات عمومی مدرن حمایت می کند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزشی میتوانند به این پیوند مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

 سه سبک سازمان در بکارگیری منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی، کلید موفقیت سازمان

وظایف منابع انسانی در محیط‌‌‌های کاری انسان‌‌‌محور

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *