افزایش رضایت مشتری از طریق ارتقای بهره‌وری نیروی کار در بخش خدمات

سازمان بهره وری آسیایی با همکاری وزارت اشتغال، بهره‌وری و روابط محل کار کشور فیجی همکاری کرد تا یک دوره آموزشی آنلاین در مورد مهارت مجدد نیروی کار در بخش خدمات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، فناوری‌های دیجیتال در عین ایجاد چالش‌ها و فرصت‌های جدید برای نیروی کار و کارفرمایان، عملیات‌های تجاری و مدل‌های کسب‌وکار را متحول کرده‌اند. از آنجایی که بخش خدمات اکثریت نیروی کار را جذب می کند و جامعه آسیا-اقیانوسیه در حال گذار به سمت اقتصادهای خدمات محور است، درک چالش های پیش روی این بخش و همچنین الزامات و نیازهای نیروی کار آن برای توسعه پایدار اجتماعی-اقتصادی در سطح کلان و افزایش بهره وری در سطح خُرد ضروری است.

برای بحث و بررسی در مورد استراتژی‌ها برای تقویت نیروی کار بخش خدمات و انتقال دانش از نوآوری خدمات با هدف بهره‌وری پایدار در این بخش، سازمان بهره وری آسیایی با همکاری وزارت اشتغال، بهره‌وری و روابط محل کار فیجی همکاری کرد تا یک دوره آموزشی آنلاین در مورد مهارت مجدد نیروی کار در بخش خدمات با حضور سه نفر از مدرسان از تایوان، فیجی، و سنگاپور به پایان رسید.

شرکت کنندگان با روندهای بخش خدمات و چگونگی تأثیر فناوری بر مشتریان و نیروی کار این بخش آشنا شدند. آنها همچنین در مورد استراتژی ها و شیوه های مهارت آموزی و ارتقاء مهارت در اقتصادهای مختلف و همچنین پیامدهای آن برای نیروی کار بحث کردند. علاوه بر این، تمرین‌های مربوط به نوآوری خدمات و تفکر طراحی، تجربه شناسایی فرصت‌هایی را برای ایجاد ارزش جدید برای بخش خدمات به شرکت‌کنندگان ارائه کرد.

منبع: وبسایت سازمان بهره وری آسیایی

مطالب مرتبط:

برگزاری دوره اندازه گیری بهره وری برای توانمندسازی مشاغل در فیجی

افزایش بهره وری بخش عمومی از طریق طراحی کار موثر

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *