برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه مهارت آموزی مجدد در بخش خدمات

سازمان ملی بهره وری پاکستان و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO)، کارگاه آنلاین در مورد مهارت مجدد نیروی کار در بخش خدمات به منظور ارتقای بهره وری برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در این کارگاه آموزشی 22 شرکت‌کننده از 12 اقتصاد عضو APO، از جمله مدیران اجرایی از SMEها، نمایندگان انجمن‌های صنعتی، مشاوران ارائه‌دهنده آموزش برای SMEهای بخش خدمات، مقامات دولتی و محققان درگیر در سیاست‌های صنعتی و استراتژی‌های توسعه برای SMEها شرکت کردند.

با اتوماسیون و دیجیتالی شدن، بخش خدمات شاهد تحول قابل توجهی در تجربه مشتری و عملیات بدون تماس بوده است. با این حال، کارکنان خدماتی که کارهای تکراری و رو در رو انجام می دهند، به ویژه مستعد جایگزینی هستند.

ضرورت تغییر سیاستها و سرمایه‌گذاری در سرمایه انسانی

برای افزایش بهره وری در بخش خدمات، پرداختن به تغییر سیاست ها و سرمایه گذاری در سرمایه انسانی ضروری است. مهارت‌های مجدد نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند، زیرا شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا کارکنان موجود را آموزش دهند و قابلیت‌های خود را گسترش دهند.

علاوه بر این، استخدام کارکنان جدید با مهارت هایی که به راحتی با فناوری جایگزین نمی شوند، برای مدیریت موثر منابع انسانی حیاتی است.

این کارگاه فرصت‌های متعددی را برای کارکنانی که مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنند تا در نیروی کار در حال تکامل مرتبط باقی بمانند، برجسته کرد. این بینشی در مورد روش‌های مهارت‌دهی مجدد ارائه کرد و بر اهمیت مهارت‌هایی تأکید کرد که در آینده با پیشرفت‌های فناوری‌های نسل بعدی ضروری خواهند بود.

این کارگاه که توسط پنج نفر از مدرسان شامل یک نفر از کره جنوبی، یک نفر از مالزی، دو نفر از پاکستان و یک نفر از سنگاپور برگزار شد، موضوعاتی مانند مهارت های انسانی مورد نیاز برای کار آینده و مهارت های حرفه ای برای کارگران ارشد در اقتصاد گیگ، دولتی-خصوصی را پوشش داد. مشارکت برای توسعه مهارت ها و ابزارهایی برای اندازه گیری عدم تطابق مهارت ها در اقتصاد دیجیتال.

این مدرسان همچنین رویکردهای جهانی برای مهارت مجدد و مطالعات موردی را از اعضای APO به اشتراک گذاشتند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *