ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

هیئتی از ترکیه به سرپرستی هولیا یلماز، معاون مدیر کل تحقیقات استراتژیک و بهره وری وزارت صنعت و فناوری (سازمان ملی بهره وری/NPO ترکیه)، با دبیر کل APO دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب‌سایت سازمان بهره وری آسیایی، این بازدید بخشی از بازدید مطالعاتی (IOSM) در مورد بهترین شیوه‌ها در بهره‌وری بخش عمومی در ژاپن بود.

در ابتدای این دیدار، دکتر ایندرا دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی (APO) به یلماز و هیئت همراه به دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی خوشامد گفت و از مشارکت فعال سازمان بهره وری ترکیه از زمان عضویت در APO در مارس 2020 قدردانی کرد. او همچنین از برگزاری موفق دوره مطالعاتی در زمینه تحول ناب و دیجیتال که اخیراً در قونیه ترکیه برگزار شد، تشکر کرد.

دکتر ایندرا، در ادامه با بیان اهمیت و پیچیدگی بهره وری بخش عمومی، سازمان بهره وری ترکیه به دلیل سازماندهی جایزه سالانه پروژه بهره وری (PPA) برای ارتقای بهبود بهره وری در بخش عمومی را مورد تقدیر قرار داد.

او همچنین از نمایندگان کشتی‌سازی نیروی دریایی استانبول، Kayseri Ulasim A.S. و اداره بهداشت استان دوزچه به‌خاطر ابتکارات بهبود بهره‌وری در کشتی‌سازی، حمل‌ونقل عمومی و مراقبت‌های بهداشتی که بالاترین رتبه‌ها را در PPA 2021 کسب کردند، تمجید کرد.

دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی، همچنین به اشتراک گذاری تجارب بهره وری ترکیه با اعضای این سازمان از طریق پلتفرم های مختلف توسط سازمان بهره وری این کشور را قابل تقدیر دانست.

تاکید بر انتقال تجارب ترکیه

در ادامه، معاون مدیر کل یلماز از حضور در بازدید مطالعاتی (IOSM) و بازدید از مرکز بهره وری ژاپن (JPC) برای اجرای آن ابراز خرسندی کرد. او درباره جایزه سالانه پروژه بهره وری (PPA) سالانه اجرا شده از سال 2014 توضیح داد که هدف آن افزایش آگاهی بهره وری، جذب ابتکارات نوآورانه و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها در بهره وری بخش عمومی در کشور ترکیه است.

او همچنین بر اهمیت بازدیدهای مطالعاتی در تقویت همکاری با مرکز بهره وری ژاپن و الهام بخشیدن به رویکردهای نوآورانه برای بهره وری بخش عمومی تاکید کرد.

در این جلسه همچنین، برنامه ها و پروژه هایی که توسط سازمان بهره وری ترکیه در سال های اخیر میزبانی شده بود، معرفی شدند. آنها همچنین تجارب خود از پروژه های بهره وری را که برنده PPA 2021 شده اند، از جمله بخش اسکله خشک، ایجاد و بهره برداری کارآمد خطوط حمل و نقل و نظارت بر فعالیت های پاکسازی در تأسیسات بهداشتی به اشتراک گذاشتند.

عکس یادگاری نمایندگانی از کشور ترکیه، دبیر کل و اعضای دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی و مرکز بهره وری ژاپن

مطالب مرتبط:

برگزاری دوره آموزشی توسعه متخصصان بهره وری از سوی APO

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *