گفتگوی بهره وری: رویکردهای کاهش سریع هزینه برای SMEها

گفتگوی بهره‌وری با موضوع رویکردهای کاهش سریع هزینه برای شرکتهای کوچک و متوسط از سوی سازمان بهره وری آسیایی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، سرمایه محدود یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های پیش روی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​است که می‌تواند آنها را از دستیابی به اهداف توسعه باز دارد. برای غلبه بر این چالش، برای SMEها مهم است که علاوه بر جستجوی منابع مالی، هزینه ها را بهینه کنند.

توجه به این موضوع می تواند به آنها کمک کند تا بازدهی را به حداکثر برسانند، رقابتی باقی بمانند و به موفقیت بلندمدت دست یابند. این گفتگوی بهره وری (P-Talk) رویکردهای نوآورانه ای را بررسی می کند که SME ها می توانند برای کاهش سریع و کارآمد هزینه برای افزایش بهره وری و سودآوری استفاده کنند.

در این گفتگوی آموزشی که روز 5 اردیبهشت 1402 از ساعت 14 الی 15 به وقت توکیو برگزار میشود، الکس یاپ یون فانگ، مدیر، EcoLean Consultancy Sdn. Bhd. مالزی، گفتاری را درباره نسخه‌های اصلاح‌شده حسابداری هزینه جریان مواد (MFCA) و تکنیک‌های نقشه‌برداری جریان ارزش (VSM) به اشتراک می‌گذارد که به SMEها کمک می‌کند هزینه‌های غیرضروری را شناسایی و حذف کنند تا بهره‌ورتر و سودآورتر شوند.

برای مشاهده این گفتگوی بهره وری در ساعت مقرر به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *