برگزاری دوره آموزشی توسعه متخصصان بهره وری از سوی APO

دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) با همکاری مرکز بهره وری مالزی (MPC) یک دوره آموزشی آنلاین 5 روزه در مورد توسعه متخصصان بهره وری، در فروردین ماه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، هدف از این دوره آموزش متخصصان بهره وری دارای گواهی APO بر اساس الزامات APO-PS 101 برای متخصصان بهره وری بود. این برنامه شاخص APO فرصت هایی را برای متخصصان NPO فراهم می کند تا در مورد تکنیک ها و روش های بهبود بهره وری و تبادل دانش و تجربه، دانش و بهترین شیوه ها را بیاموزند و به اشتراک بگذارند.

پنجاه و دو شرکت کننده، از جمله 15 نفر از مالزی، برای این دوره ثبت نام کردند که نماینده 15 اقتصاد عضو APO و شامل کارکنان حرفه ای سازمان های غیر دولتی و نمایندگان دانشگاه ها و سازمان های بخش دولتی و خصوصی بودند. این جلسات توسط سه مدرس از مالزی، فیلیپین و سنگاپور انجام شد که الزامات شایستگی متخصصان بهره‌وری و تخصص حوزه در ابزارها و تکنیک‌های بهره‌وری را توضیح دادند. این دوره همچنین بینش هایی در مورد بهره وری و تشخیص کیفیت ارائه داد.

اعتباربخشی APO برای متخصصان بهره وری

APO برنامه اعتباربخشی را برای توسعه NPOها به عنوان نهادهای صدور گواهی (CB) طرح های مرتبط با بهره وری ایجاد کرده است. سازمان های غیر دولتی مالزی، مغولستان و ویتنام به عنوان CB برای طرح های متخصصان بهره وری شناخته شده اند، در حالی که شورای ملی بهره وری، هند؛ NPO I.R. ایران؛ NPO پاکستان؛ دبیرخانه ملی بهره وری سریلانکا؛ و موسسه علوم مدیریت ترکیه (TUSSIDE)، شریک NPO ترکیه، در مراحل مختلف توسعه CB هستند.

این دوره یک پیش نیاز برای شرکت کنندگان برای واجد شرایط بودن برای صدور گواهینامه توسط CB های معتبر APO است. کسانی که این دوره را تکمیل می کنند، درباره الزامات گواهینامه راهنمایی می شوند و آنها را قادر می سازد تا درخواست های خود را به CB های معتبر APO در کشورهای عضو ارسال کنند.

لینک های مرتبط:

ارتقای بهره‌وری در اعضای APO از طریق برنامه های TES

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *