برگزاری دوره آموزشی به اشتراک‌گذاری بهره‌وری در شرکت‌های کشاورزی

سازمان ملی پاکستان و دبیرخانه APO یک دوره آموزشی در مورد اشتراک بهره وری در شرکت های کشاورزی در اسلام آباد ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، هدف این دوره ترویج اشتراک سود، یک سیستم پرداخت مرتبط با عملکرد در سطح سازمان در بخش تجارت کشاورزی بود. در حالی که اشتراک گذاری به طور گسترده در تولید استفاده می شود، به ندرت در تجارت های کشاورزی در اقتصادهای عضو APO به کار گرفته شده است، به جز کره جنوبی و ژاپن.

28 شرکت کننده از 10 عضو برای این دوره ثبت نام کردند که شامل سیاست گذاران، متخصصان کشاورزی، مدیران عامل و مدیران شرکت های کشاورزی و پژوهشگران می شود.

این دوره آموزشی مفهوم، مدیریت و مدل‌های اشتراک سود بهره‌وری در شرکت‌های کشاورزی را پوشش می‌دهد. این مراسم توسط سید مرتضی محمود، وزیر فدرال بخش صنایع و تولید، افتتاح شد که سخنان افتتاحیه ای را در مورد اهمیت اشتراک گذاری ایراد کرد. این دوره با سخنان پایانی تسنیم احمد قریشی وزیر صنایع و تولید پاکستان که مهمان اصلی آن بود به پایان رسید.

در طول دوره، سه مدرس از بنگلادش، مالزی و پاکستان جنبه‌های مختلف اشتراک‌گذاری، از جمله روش‌شناسی، ابزار، مطالعات موردی، سیاست‌های بخش عمومی و دیجیتالی‌سازی را پوشش دادند. آنها بهترین شیوه ها را به اشتراک گذاشتند و شرکت کنندگان را در کشف چشم اندازهای پذیرش آنها راهنمایی کردند. علاوه بر این، شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که از مزارع GR و مرکز تحقیقات ملی کشاورزی دیدن کنند تا در مورد شرکت های کشاورزی و موسسات تحقیقاتی کشاورزی بخش دولتی در پاکستان بیاموزند.

اشتراک سود این پتانسیل را دارد که با ایجاد حس مالکیت بیشتر به کشاورزان، بازیگران زنجیره تامین و کارکنان و توانمندسازی شرکت ها برای افزایش سود از طریق افزایش بهره وری و کارایی، به بهره وری کشاورزی کمک کند. طرح های موفقیت آمیز تقسیم سود منجر به بهبود کیفیت و بهره وری کارگران می شود. انتظار می‌رود این دوره آموزشی استفاده از اشتراک‌گذاری سود در بخش تجارت کشاورزی در اقتصادهای عضو APO را ترویج کند و بهره‌وری و کارایی را افزایش دهد.

منبع: وبسایت سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *