معرفی کتاب: راهنمای بهره‌وری

یکی از کتاب‌های ساده ولی مفید در زمینه معرفی ابزارها، تکنیک ها، روش های مختلف افزایش بهره وری کتاب «راهنمای بهره‌وری» بوده که از سوی سازمان بهره وری آسیایی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، بهره وری برای حفظ رقابت پذیری، هم در سطح سازمان و هم در سطح کشور، و در جهت اطمینان از حصول از توسعه ‍پایدار اقتصادی – اقتصادی لازم بوده و بهره گیری ابزارها، تکنیک ها، روش های مختلف افزایش بهره وری که طی سالیان متمادی در تولید و مصرف کالاها و خدمات ایجاد و اتخاذ شده اند، برای پویایی اقتصاد ضروری است.

کاربران هدف و مخاطبان این کتاب راهنما، کسانی هستند که تازه زمینه درک حوزه بهره وری را آغاز کرده اند. هدف این كتاب اين است که جهت گیری و واژه نامه اساسی در مورد برخی مفاهیم اساسی، اصول، ابزارها و روش های ارتقای بهره وری را ارائه دهد. این کتاب می تواند به عنوان یک آغازگر برای خوانندگان و علاقه مندان در جنبش بهره وری باشد.

در استفاده از مفاهیم، ابزارها، تکنیک ها، روش ها و روش های افزایش بهره وری، اصطلاحات و کلمات اختصاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب راهنما، برای اولین بار نگاهی به کاربران علاقه مند می اندازد که در غیر این صورت بهره وری، بحث مفصلی است که بر تولید، مصرف و توسعه اقتصادی بسیاری از کشورها تأثیر می گذارد.

این کتاب به زبان انگلیسی در 30 صفحه از سوی سازمان بهره وری آسیایی با همکاری مرکز توسعه فیلیپین منتشر شده و نسخه کامل به زبان فارسی نیز با عنوان راهنمای بهره وری در دسترس است.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *