برگزاری کارگاه آموزشی «نوآوری در کارآفرینی اجتماعی»

مرکز بهره وری کره جنوبی با همکاری سازمان بهره وری آسیایی کارگاه آموزشی «ایجاد نوآوری در کارآفرینی اجتماعی (DRIVE INNOVATION IN SOCIAL ENTREPRENEURSHIP) را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این کارگاه با حضور 28 شرکت کننده از 11 عضو APO، از جمله مقامات دولتی، سیاست گذاران، مدیران بخش خصوصی و SMEها، پرسنل NPOها، دست اندرکاران بهره وری و مشاوران بخش دولتی و خصوصی برگزار شد. مدرسان این دوره از جمله دو نفر از کره جنوبی، یک نفر از مالزی و یک نفر از نیوزلند به شرکت کنندگان در کشف اکوسیستم های نوآوری و درک نقش آنها در توسعه راه حل های عملی برای مشکلات پیچیده اجتماعی کمک کردند.

این کارگاه آموزشی آنلاین بر توسعه یک اکوسیستم نوآورانه برای تشویق کارآفرینی اجتماعی متمرکز بود، که می‌تواند موانع را به ایده‌های نوآورانه برای ایجاد کسب‌وکار و توسعه جامعه تبدیل کند و متعاقباً شیوه‌های مولد و پایدار را افزایش دهد. این کارگاه گامی به سوی دستیابی به چشم انداز APO 2025 برای رشد بهره وری فراگیرتر و مبتنی بر نوآوری از طریق پویایی کسب و کار و توانایی نوآوری بود و کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیروی محرکه این رشد تلقی می شود.

موضوعات کلیدی

مدرسان این کارگاه آموزشی، یک مرور کلی از تعریف اکوسیستم‌های نوآوری و کارآفرینی اجتماعی ارائه کردند و بینش‌هایی را در مورد طراحی کسب‌وکارهای اجتماعی پایدار به اشتراک گذاشتند. آنها همچنین در مورد تفاوت های ظریف راه اندازی، مدیریت، و افزایش کسب و کارهای نوآورانه و سختی کارآفرینی اجتماعی بحث کردند.

شرکت کنندگان در مورد استراتژی ها و برنامه های سیاستی برای تشویق نوآوری در بخش اجتماعی و اینکه چگونه بازارها، سیاست ها، فرهنگ، امور مالی و زیرساخت عناصر حیاتی یک اکوسیستم نوآوری هستند، آشنا شدند. این کارگاه همچنین بر اهمیت تلاش های مشترک برای حل مشکلات پیچیده اجتماعی و زیست محیطی تاکید کرد.

توسعه یک اکوسیستم نوآوری با عملکرد خوب، که شامل افراد، دانش، شبکه‌ها، الگوهای نقش و راهنمایی است، برای پیشبرد کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار ضروری است. نوآورانی که ایده های جدید را توسعه می دهند و آنها را به کالاها و خدمات ارزش افزوده تبدیل می کنند، یکی از حیاتی ترین عناصر اکوسیستم های نوآوری هستند.

مدرسان در این کارگاه آموزشی، یک مرور کلی از تعریف اکوسیستم‌های نوآوری و کارآفرینی اجتماعی ارائه کردند و بینش‌هایی را در مورد طراحی کسب‌وکارهای اجتماعی پایدار به اشتراک گذاشتند. آنها همچنین در مورد تفاوت های ظریف راه اندازی، مدیریت و افزایش کسب و کارهای نوآورانه و سختی کارآفرینی اجتماعی بحث کردند.

شرکت کنندگان همچنین در مورد استراتژی ها و برنامه های سیاستی برای تشویق نوآوری در بخش اجتماعی و اینکه چگونه بازارها، سیاست ها، فرهنگ، امور مالی و زیرساخت عناصر حیاتی یک اکوسیستم نوآوری هستند، آشنا شدند.

این کارگاه آموزشی، همچنین بر اهمیت تلاش های مشترک برای حل مشکلات پیچیده اجتماعی و زیست محیطی تاکید کرد. توسعه یک اکوسیستم نوآوری با عملکرد مناسب که شامل افراد، دانش، شبکه‌ها، الگوهای نقش و راهنمایی است، برای پیشبرد کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار ضروری است. نوآورانی که ایده های جدید را توسعه می دهند و آنها را به کالاها و خدمات ارزش افزوده تبدیل می کنند، یکی از حیاتی ترین عناصر اکوسیستم های نوآوری هستند.

مطالب مرتبط:

مرکز تعالی ESG در دستور کار APO و KPC

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *