آموزش متخصصان جوان بهره‌‍وری توسط APO

مرکز ملی بهره وری کامبوج به همراه دبیرخانه APO یک برنامه آموزشی آنلاین را در زمینه توسعه متخصصان بهره وری در میان جوانان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در این دوره آموزشی 33 شرکت‌کننده از 11 عضو APO، از جمله متخصصان سازمان‌های ملی بهره‌وری (NPOs)، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در آن شرکت کردند.

این برنامه آموزشی شرکت‌کنندگان را با مفاهیم کلیدی بهبود بهره‌وری آشنا ساخت، دانش ابزارها و تکنیک‌های اولیه بهره‌وری را فراهم کرد و فرصت‌های شبکه‌سازی را در میان متخصصان جوان بهره‌وری تسهیل کرد.

توسعه دست اندرکاران بهره وری یک برنامه شاخص APO است که برای پرورش کادری از کارشناسان بهره وری در اقتصادهای عضو طراحی شده است که این شرکت‌کنندگان را که یا در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند یا متخصصانی از سازمان‌های غیر دولتی، با دانش و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به مشاوران و مربیان بهره‌وری تیم هستند، آموزش می دهد. این ابتکار با چشم انداز APO 2025، که بر فراگیر بودن در جنبش بهره وری تأکید دارد، همسو است.

اهمیت تقویت درک جوانان از بهبود بهره وری

با توجه به جمعیت قابل توجه جوانان در آسیا و اقیانوسیه، تقویت درک آنها از بهبود بهره وری بسیار مهم است. همانطور که بازارهای کار به طور فزاینده ای رقابتی می شوند، داشتن دانش و مهارت های بهره وری مزیت مشخصی را برای آنها به ارمغان می آورد.

این جلسات آموزشی توسط پنج مدرس، دو نفر از کامبوج و سه نفر از مالزی، فیلیپین و سنگاپور انجام شد. آنها بینش های ارزشمندی در مورد موضوعاتی مانند مدیریت کیفیت جامع، نقش دیجیتالی شدن در بهره وری و تأثیر هوش مصنوعی ارائه کردند.

آنها همچنین بهترین شیوه ها را به اشتراک گذاشتند، چالش هایی را که مانع بهره وری در میان جوانان می شود، بحث کردند و طرح های مختلف افزایش بهره وری را در سطوح سازمانی و بخشی توضیح دادند.

هدف APO با تشویق متخصصان جوان به پذیرش و ترویج فرهنگ بهره‌وری، حمایت از NPOها در پیشبرد جنبش‌های بهره‌وری ملی است.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *