جایزه ملی APO به تبریز رفت

جایزه ملی سازمان بهره‌وری آسیایی به استاد دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، در راستای اجرای جایزه ملی بهره‌وری سازمان بهره‌وری آسیایی (APO National Award) در سال ۲۰۲۲ میلادی و نتایج حاصل از رویداد نشان ملی بهره‌وری، جایزه واصله از سازمان بهره‌وری آسیایی طی مراسمی از سوی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران به برنده جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر اسماعیل فاتحی‌فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعطا شد.

جایزه ملی بهره‌وی APO به صورت سالانه با حضور و مشارکت علاقه‌مندان و افراد واجد شرایط از کشور‌های عضو بر اساس فرآیند‌های مندرج در چارچوب و مدل مصوب آن نهاد بین‌المللی برگزار می‌شود.

از میان نمایندگان واجد شرایط از هر کشور عضو، اشخاصی که دارای سابقه در حرکت‌های ملی بهره‌وری و خلاق در ارائه ایده‌های نو و کارگشا هستند و در خلق مفاهیم جدید برای افزایش بهره‌وری و نوآوری‌های قابل تعمیم در سطح ملی فعال و تأثیرگذار هستند و همچنین فعالان در تبلیغ و ترویج مفاهیم و فنون ارتقاء و مشاور بهره‌وری شناخته می‌شوند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نظر به نقش‌آفرینی پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای آقای دکتر اساعیل فاتحی‌فر در حوزه بهره‌وری، به‌کارگیری و اجرای موفق و صحیح فنون، روش‌ها، ابزار‌ها و تکنیک‌های بهره‌وری در سطح کشور توسط ایشان، جایزه مذکور با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، معاونین و مدیران این سازمان به وی اعطاء شد.

منبع: سایت سازمان بهره وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *