برگزاری دوره اندازه گیری بهره وری برای توانمندسازی مشاغل در فیجی

یک پروژه خدمات تخصصی فنی در مورد اندازه گیری بهره وری برای فیجی توسط مرکز ملی آموزش و بهره وری دانشگاه ملی فیجی (NTPC) و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، در این پروژه خدمات تخصصی فنی (TES)، 91 شرکت کننده از هر دو بخش دولتی و خصوصی فیحی در جلسات شرکت کردند تا در مورد اجرای موفقیت آمیز ابزارها و مفاهیم اندازه گیری بهره وری بیاموزند.

اندازه‌گیری بهره‌وری اطلاعات و نگرشهای ارزشمندی را در مورد عملکرد سازمان، زمینه‌های بهبود، تخصیص منابع و استراتژی‌های مورد نیاز برای دستیابی به اهداف ارائه می‌دهد و سازمان ها را قادر می سازد تا راهکارهای لازم برای کار هوشمندانه تر برای دستیابی به اهداف خود به طور کارآمدتر و مؤثرتر بیابند.

محورهای پروژه

جلسات آموزشی که توسط جورج وانگ، موسس شرکت مشاوره سنگاپور Hoclink System and Services Pte Ltd برپا شد، موضوعات مرتبط را مانند مفاهیم بهره وری، ابزارهای اندازه گیری کیفیت و عملکرد، فرآیند خدمات و بهبود عملکرد به طور عمیق مدنظر قرار داد و یک بررسی کامل درباره چارچوب، معیارها، مدل‌ها و روش‌های جوایز تعالی کسب‌وکار فیجی (FBEA) صورت گرفت.

همچنین شرکت‌کنندگان در تمرین‌های گروهی، تحلیل‌های موردی و ارائه‌ها شرکت کردند تا درک عمیق‌تری از اندازه‌گیری بهره‌وری و اهمیت آن برای بهبود مستمر سازمانی به دست آورند.

اهداف خدمات تخصصی فنی (TES)

این پروژه TES منعکس کننده تعهد و تلاش های سازمان بهره وری آسیایی برای توانمندسازی مشاغل از طریق اندازه گیری بهره وری است و بر پتانسیل تحول آفرین افزایش بهره وری برای توسعه اجتماعی و اقتصادی پایدار تأکید دارد.

خدمات تخصصی فنی، پشتیبانی تخصصی متناسب و عملیاتی را برای رسیدگی به چالش‌های خاص مرتبط با بهره‌وری و ارتقای ظرفیت‌های سازمانی فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که اقتصادهای عضو سازمان بهره وری آسیایی به دانش و مهارت‌های لازم برای هدایت چشم‌انداز اقتصادی جهانی در حال تغییر مجهز هستند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *