حمایت APO از تایلند برای ارتقای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، 16 نماینده از تایلند از جمله قائم مقام نماینده تایلند در سازمان بهره وری آسیایی (APO) و رئیس سازمان بهره وری تایلند و سایر مدیران این سازمان به همراه مدیر کل دفتر ترویج شرکت های کوچک و متوسط تایلند (OSMEP) با دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) در دبیرخانه این سازمان دیدار کردند. 

این هیئت برای یک بازدید مطالعاتی در مورد شرکت‌های ژاپنی پیشرو در زمینه خدمات تعالی و نوآوری هوشمند به ژاپن سفر کردند. این بازدید مطالعاتی، خدمات به مشتری و استراتژی های نوآوری به کار گرفته شده توسط شرکت های پیشرو ژاپنی را مورد مطالعه قرار داد. بخشی از دستور کار این بازدید مطالعاتی، بازدید از دبیرخانه APO برای درک نقش های کلیدی و ابتکارات متنوع آن در افزایش بهره وری و نوآوری در بخش خدمات بود. 

دكتر ايندرا پرادانا سينگاويناتا، دبيركل سازمان بهره وری آسیایی به گرمي از نمايندگان کشور تایلند استقبال كرد. وی تاکید کرد که تمرکز این بازدید مطالعاتی مطالعاتی بر «تعالی خدمات» و «نوآوری هوشمند» به عنوان عوامل کلیدی برای بهبود بهره وری و همسو با دیدگاه این سازمان برای «رشد بهره وری فراگیر و مبتنی بر نوآوری در منطقه آسیا و اقیانوسیه» است. 

او از هیات مدیره سازمان بهره وری برای حسن نیت و آغاز تعاملات و آنها در نوامبر 2022 تشکر کرد و به لوهاواتاناکول، قائم مقام نماینده تایلند در APO و  رئیس سازمان بهره وری تایلند به خاطر سمت جدیدش تبریک گفت.

قائم مقام نماینده تایلند در سازمان بهره وری آسیایی، از استقبال گرم این سازمان ابراز قدردانی و تأکید کرد که اهداف این بازدید مطالعاتی، آشنایی با استراتژی های شرکت های ژاپنی در زمینه خدمات و نوآوری است. او همچنین بر اهمیت نقش سازمان بهره وری آسیایی در تقویت رشد بهره وری در منطقه از طریق همکاری و به اشتراک گذاری دانش تاکید کرد.

مدیر کل دفتر ترویج شرکت های کوچک و متوسط (OSMEP) نیز دیدگاه‌هایی درباره ابتکارات تایلند برای حمایت از SMEها، مانند پلتفرم خدمات توسعه کسب و کار (BDS) برای بهبود عملکرد SMEها ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در میان افراد حاضر در این بازدید مطالعاتی، دو برنده پانزدهمین جایزه ملی SME و جایزه استانی MSME بهره وری به همراه نمایندگان بخش خصوصی و دانشگاهی حضور دارند. دکتر ملایی نسبت به همکاری های آتی با سازمان بهره وری آسیایی در ارتقای بهره وری و نوآوری به منظور افزایش رقابت پذیری کارآفرینان SME خوش بین بود.

دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی همچنین طی این بازدید مطالعاتی، یک مرور کلی از سازمان و ابتکارات و خدمات آن ارائه کرد که افراد حاضر تشویق شدند تا از آن بهره ببرند. بررسی ها همچنین، ارتقای بهره وری پس از همه‌گیری SMEs در اعضای APO، چالش‌های منحصربه‌فرد در تایلند، اهمیت فزاینده پایداری و رویکردهای اتخاذ شده توسط FTPI و دولت تایلند را پوشش داد. این گفتگوها به هموار کردن راه برای اتحاد قوی‌تر بین تایلند و سازمان بهره وری آسیایی کمک کرد و آینده روشن‌تری را برای بهره‌وری در منطقه نوید داد.

در پایان هیات تایلندی از دبیرکل دکتر ایندرا و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی برای میزبانی تشکر کرد. وی بر اهمیت این بازدید در دستیابی به اهداف بهره وری در تایلند اشاره و بر همکاری های سازنده تر با APO تاکید کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *