در روز نخست اجلاس سران بهره وری آسیا در ترکیه چه گذشت؟

ترکیه، جدیدترین عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) میزبان شصت و چهارمین نشست روسای سازمان های بهره وری ملی (WSM) در آنکارا بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، 65 نماینده و مشاور سازمان های بهره وری کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی به نمایندگی از 20 عضو APO، در کنار ناظران انجمن بهره وری پان آفریقادر ترکیه گرد هم آمدند.

WSM به عنوان جلسه برنامه ریزی استراتژیک سالانه عمل می کند، بحث ها را در مورد برنامه های برنامه های آینده تسهیل می کند و ابتکارات فعلی را برای برآوردن بهترین نیازهای اعضا بررسی می کند.

استقبال گرم ترکیه از اجلاس آسیایی

در روز نخست، عبدالله بصار، نماینده سازمان بهره وری آسیایی در ترکیه با استقبال گرم نمایندگان و تاکید بر اهمیت همکاری در APO برای پیشبرد برنامه های بهره وری آنها، جلسه افتتاحیه را افتتاح کرد.

در ادامه دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل APO در بیانیه خود بر تعهد به چشم انداز APO 2025 تأکید کرد و بر اهمیت کیفیت و مسئولیت مشترک در دستیابی به نتایج مورد نظر تأکید کرد.

پس از آن سخنرانی افتتاحیه مهمان افتخاری، مهمت فاتح کاسیر، وزیر صنعت و فناوری ترکیه انجام شد که تلاش ها و اهداف این کشور در افزایش بهره وری، به ویژه در تحول دیجیتال و سبز را مورد توجه قرار داد.

در ادامه نشست به ریاست بسار، نماینده سازمان بهر وری آسیایی با تاجیکاکیورراتا (دکتر Isimeli Waibuta Tagicakiverata)، جانشین نماینده در سازمان بهره وری و رئیس نهاد بهره ور فیجی به عنوان نایب رئیس، با ارائه های دبیرخانه در مورد موضوعات مهم، مانند ارزیابی تأثیر برنامه های 2022، توقفها و بازتابهای برنامه چشم انداز 2025 سازمان بهره وری آسیایی و ابتکارهای در حال انجام برای تقویت قابلیت دیجیتال APO ادامه یافت.

بررسی برنامه های سالانه در دستور کار

روز دوم این نشست آسیایی، شامل ارائه مقاله کشوری توسط نمایندگان عضو خواهد بود که توصیه ها و بازخوردهای خود را در مورد ابتکارات APO ارائه می دهند و همچنین بررسی در مورد برنامه های برنامه ریزی شده برای سال 2024 و دوسالانه 2025-26 در دستور کار است.

شایان ذکر است که این تعاملات مشترک بر تعهد مشترک اعضای APO به بهره وری ملی و منطقه ای و بهبود اجتماعی-اقتصادی تاکید می کند.

این نشست سه روزه با برگزاری یک مجمع متشکل از دو جلسه به طور ویژه توسط نهاد بهره وری ترکیه به پایان خواهد رسید. کارشناسان محلی در مورد «نقش کارخانه‌های نمونه در بهره‌وری شرکت‌ها» و «هدایت گذار دوقلو: پایداری و کارایی استارت‌آپ‌ها» دیدگاه‌هایی ارائه خواهند داد.

مطالب مرتبط:

مغولستان میزبان شصت و پنجمین اجلاس هیئت حاکمه GBM

ارزیابی پیشرفت، جشن گرفتن نقاط عطف و شکل دادن به آینده بهره‌وری در اجلاس سران بهره وری آسیایی

آشنایی با سازمان بهره‌وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *