ضرورت ارتقای بهره‌وری سبز برای توسعه اقتصاد دایره‌ای

مرکز بهره‌وری چین تایپه و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی یک بازدید مطالعاتی در مورد بهره‌وری سبز برای توسعه اقتصاد دایره‌ای را در تایپه ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این بازدید مطالعاتی، ارتقاء و آموزش بهره وری سبز ویتنام را در عین ارائه راه حل ها و پشتیبانی به شرکت ها تسهیل کرد.

ویتنام پیشرفت قابل توجهی به سمت رشد سبز پایدار داشته است و به طور فعال در رسیدگی به بحران جهانی آب و هوا کمک می کند. ابتکاراتی مانند استراتژی ملی رشد سبز برای سال‌های 2021 تا 2030 با چشم‌اندازی برای سال 2050، استراتژی ملی تغییر آب و هوا، و تعهد COP26 برای دستیابی به انتشار خالص صفر جهانی تا سال 2050، تعهد این کشور به پایداری محیط‌زیست را مورد توجه قرار میدهد.

گذار به اقتصاد دایره ای

گذار به اقتصاد دایره ای چالش های مهمی برای ویتنام ایجاد می کند و بازدیدهای مطالعاتی برای کمک به این ابتکار طراحی شده است. چین تایپه با تکیه بر بیش از 20 سال تجربه در صنعت بازیافت، توسعه بهره وری و انتقال موفق رشد سبز، درس های ارزشمندی را در دستیابی به توسعه پایدار ارائه کرد.

علاوه بر این، چین تایپه از سال 2013 میزبان مرکز تعالی سازمان بهره وری آسایی در بهره وری سبز بوده است. در این مأموریت مطالعه هیئتی متشکل از شش نماینده از نهاد بهره وری و تلویزیون ملی ویتنام حضور داشتند.

محورهای بازدید مطالعاتی بهره وری سبز

با ارائه توسط یک مدرس از کره جنوبی، شرکت کنندگان دانش و تجاربی در مورد رویکردهای بهره وری سبز، حمایت دولت از برنامه های آن، مشارکت ذینفعان در فعالیت های بهره وری سبز، و راه حل های آن برای شرکت ها به دست آوردند.

این ماموریت همچنین شامل مطالعات موردی بود که نشان می‌داد چگونه مرکز بهره وری چین تایپه از شرکت‌ها در اتخاذ راه‌حل‌های بهره وری سبز، نقش بهره‌وری انرژی در دستیابی به آینده خالص صفر، و استفاده از تلویزیون برای ترویج بهره وری سبز حمایت می‌کند.

همچنین در این بازدید مطالعاتی، یک جلسه به اشتراک گذاری بهترین تجارب توسط یک کارشناس محلی، با تاکید بر اهمیت بهره وری انرژی در دستیابی به انتشار خالص صفر برگزار شد. همچنین این بازدید مطالعاتی شامل بازدید از سایت از شرکت فناوری DA.AI، با مسئولیت محدود، شرکت فناوری منابع چانگ تای، شرکت O’right، شرکت چنگ لونگ، و شرکت هونگ ان، با مسئولیت محدود بود.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *