گفتگوی بهره‌وری: «آینده کار: آنچه در افزایش بهره‌وری در پیش است»

«آینده کار: آنچه در افزایش بهره وری در پیش است» موضوع یکی دیگر از گفتگوهای بهره‌وری سازمان بهره‌وری آسیایی است که 9 آذرماه برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، پیشرفت های تکنولوژیکی به طور قابل توجهی پویایی جهانی کار را تغییر داده و بر روندها و تقاضاهای شغلی تأثیر گذاشته است. همچنین تغییر در سیستم عامل های آنلاین و افزایش اتوماسیون، به ویژه در تولید و خدمات، چشم انداز اشتغال را تغییر داده است.

پذیرش فناوری های جدید ممکن است تقاضا برای کارهای معمول را کاهش دهد و در عین حال فرصت هایی را برای نقش های بسیار ماهر ایجاد کند. در این چشم‌انداز در حال تحول، سازگاری فناوری و توجه دقیق به پیامدهای آن برای کارکنان، کلید سازمان‌ها برای افزایش رقابت و بهره‌وری است.

در این گفتگوی بهره وری (P-Talk) محمد مظفر عبدالحمید (Mohamad Muzaffar Abdul Hamid)، مدیر بخش بهره‌وری عمومی شرکت بهره‌وری مالزی، دانش و تجارب خود را در مورد اینکه چگونه سازمان‌ها می‌توانند تعادلی بین نوآوری‌های تکنولوژیکی و رویکردهای انسان‌محور ایجاد کنند تا بهره‌وری بالا ایجاد کنند، به اشتراک می‌گذارد.

علاقه مندان برای مشاهده این گفتگوی بهره وری از ساعت 14 الی 15 (به وقت توکیو) روز پنجشنبه 9 آذرماه 1402 به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

گفتگوی بهره‌وری: ذات ناگفته سیستم تولید تویوتا

گفتگوی بهره وری: رویکردهای کاهش سریع هزینه برای SMEها

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *