برگزاری دوره آموزشی در مورد بهترین شیوه‌های اجرای ESG توسط مرکز بهره‌وری کره جنوبی

یک بازدید مطالعاتی (IOSM) در معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی توسط مرکز بهره وری کره جنوبی و سازمان بهره وری آسیایی در سئول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) به عنوان معیارهای کلیدی برای بازتاب تعهد سازمان به پایداری و مسئولیت اجتماعی ظاهر شده اند. سازمان‌هایی که ارزش‌های ESG را ترکیب می‌کنند، آینده‌نگری استراتژیک را با قرار دادن خود برای پیش‌بینی مؤثر و کاهش خطرات احتمالی، مانند خطرات محیطی، نابرابری‌های اجتماعی، و چالش‌های حاکمیتی نشان می‌دهند.

علاوه بر این، سازمان‌های ESG محور تمایل دارند نوآورتر باشند و به دنبال راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی باشند. بنابراین، پذیرش ESG می تواند منجر به بهره وری پایدار، کارایی هزینه و سازگاری در یک محیط همیشه در حال تغییر شود.

تایوان متعهد شده است تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسد و در حال برداشتن گام های قطعی برای تحقق هدف خود است. اکنون شرکت ها با اتخاذ اصول معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG)، به ویژه در بخش های تولید و پذیرایی، توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی را در اولویت قرار می دهند.

کره جنوبی به عنوان یک مدل نمونه متمایز شده و بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد. مرکز بهره وری کره جنوبی (KPC) به پیشرفت قابل توجهی در ایجاد یک اکوسیستم ESG دست یافته است که شامل توسعه و اجرای شاخص ملی مدیریت پایدار (DJSI کره جنوبی)، طرح توسعه زیرساخت ESG و دستورالعمل های K-ESG می شود.

یک بازدید مطالعاتی (IOSM) در معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی توسط مرکز بهره وری کره جنوبی و سازمان بهره وری آسیایی در سئول، برگزار شد. 5 نماینده از مرکز بهره‌وری تایوان(CPC) به این مأموریت ملحق شدند که هدف آن ارتقای دانش و تجربه ROC در اجرای ESG در سطح سازمانی است.

این برنامه برای تسهیل تبادل بهترین شیوه ها در ی معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی ESG و تلاش های مشترک مرکز بهره وری تایوان و مرکز بهره وری کره جنوبی طراحی شده است. نمایندگان در بحث با مرکز بهره وری کره جنوبی شرکت کردند و از چهار شرکت محلی که به‌خاطر شیوه‌های ستودنی ESG شهرت دارند بازدید کردند: KC Cottrell Co., Ltd. پوریوم شرکت با مسئولیت محدود. شرکت گرمایش منطقه ای کره. و Douzone Bizon Co., Ltd.

این مأموریت بر تعهد تایوان برای دستیابی به اهداف انتشار خالص صفر تا سال 2050 و حمایت آن از SMEها در پذیرش شیوه ها در معیارهای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) برای رشد پایدار تأکید کرد. درک اینکه چگونه چارچوب‌های ESG و ادغام بهترین شیوه‌ها، سیاست‌ها و مدل‌های ESG در سطح سازمانی به انجام تعهدات آب و هوایی ملی کمک می‌کنند، تسهیل می‌کند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *