کره جنوبی میزبان بازدید مطالعاتی ترک‌ها در مورد بهره‌وری بخش عمومی

مرکز بهره وری کره جنوبی (KPC) به منظور تسهیل یادگیری ترکیه از بهترین شیوه ها و ارتقای بهره وری بخش عمومی، میزبان یک مأموریت بازدید مطالعاتی در مورد توسعه بهره وری بخش عمومی در سئول بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، بخش عمومی در کره جنوبی از طریق نوآوری و فناوری به رشد بهره‌وری قابل توجهی دست یافته است که عمدتاً توسط تلاش‌های تغییر دیجیتال دولت هدایت می‌شود.

این ابتکارات به طور موثر عملیات را ساده کرده و ارائه خدمات را افزایش داده است. کره جنوبی که به عنوان یک مدل برای اعضای سازمان بهره وری آسیایی به شمار می آید، تأثیر تغییرپذیر پذیرش فناوری و سرمایه گذاری در سرمایه انسانی را بر بهره وری بخش عمومی نشان می دهد.

تعهد این کشور به حکمرانی شفاف و سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش به موفقیت آن کمک کرده است و معیاری را برای دیگران برای تقلید ایجاد کرده است. مرکز بهره وری کره جنوبی (KPC) برای تسهیل یادگیری ترکیه از بهترین شیوه ها و ارتقای بهره وری بخش عمومی، میزبان یک بازدید مطالعاتی نمایندگان ترکیه در مورد توسعه بهره وری بخش عمومی در سئول بود.

6 شرکت کننده از ترکیه در مباحث در مرکز بهره وری کره جنوبی شرکت و از موسساتی که به خاطر شیوه های موثر بهره وری در بخش عمومی شهرت دارند بازدید کردند. این بازدید مطالعاتی شامل یک جلسه به اشتراک گذاری در مورد سیاست های نوآوری دیجیتال کره جنوبی با بیان تجارب و دانش یک متخصص اهل این کشور بود.

همچنین این بازدی مطالعاتی، یک مرور کلی از فعالیت‌های اصلی کشور، سیستم‌های نوآوری علم و فناوری ملی و سیستم تدارکات الکترونیکی کره جنوبی به صورت آنلاین ارائه کرد. موضوعات این بازدید مطالعاتی شامل سیاست‌های توسعه بهره‌وری، ابتکارات شهر هوشمند در اینچئون، ساخت زیرساخت‌های دیجیتال و نقش نوآوری فناوری در میان شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها بود.

بازدید از سایت از مؤسسات کلیدی از جمله مؤسسه علوم و فناوری کره، خدمات تدارکات عمومی، مؤسسه علوم و فناوری پیشرفته کره، شرکت شهر هوشمند اینچئون، آژانس‌های کوچک و متوسط ​​کره و آژانس استارت‌آپ، و دولت کلان شهر سئول، به طور مستقیم با شیوه‌های موفق آشنا می‌شوند. این بازدید مطالعاتی به نمایندگان ترکیه بینش های ارزشمندی در مورد افزایش بهره وری بخش عمومی از طریق برنامه ریزی استراتژیک، یکپارچگی فناوری و توسعه شهری پایدار ارائه داد.

مطالب مرتبط:

ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *