همکاری بنگلادش و فیجی برای تعالی کسب‌وکارها در راستای ارتقای بهره‌وری

مرکز ملی آموزش و بهره‌وری (NTPC) و دانشگاه ملی فیجی پروژه‌ای آموزشی پژوهشی در مورد سیستم ارزیابی جوایز کیفیت از بنگلادش تا فیجی ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، پروژه همکاری دوجانبه بین دو نهاد بهره وری فیجی و بنگلادش، با حضور چهار شرکت‌کننده از وزارت صنایع و هم چنین سازمان ملی بهره وری بنگلادش، به منظور افزایش درک آن‌ها از نحوه ارزیابی برتری کسب‌وکار (BE) و طرح‌های سازمانی برای افزایش بهره‌وری و کیفیت در فیجی صورت پذیرفت.

این پروژه بر تعهد به تقویت سازمان های غیر دولتی از طریق به اشتراک گذاری دانش و تقویت همکاری ها و کمک به توسعه استراتژی های موثر برای رشد پایدار در منطقه آسیا و اقیانوسیه تاکید کرد.

سازمان بهره وری بنگلادش با تمرکز بر تلاش برای ارتقای بهره وری در بخش های صنعت و خدمات خود، جوایزی را به نمایندگان شرکت ها و شرکت ها برای کمک های قابل توجه در افزایش بهره وری، کیفیت و تعالی کسب و کار اعطا می کند.

طی این پروژه چه گذشت؟

این پروژه مشترک به نهاد بهره وری بنگلادش در ساده‌سازی فرآیندهای ارزیابی و رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به جدول زمانی برای شناسایی سازمان‌ها کمک کرد. هم چنین انتظار می رود که این یادگیری به بهبود سیستم جوایز در بنگلادش کمک کند.

پروژه های مشترک فرصت هایی را برای اعضای سازمان بهره وری آسیایی فراهم می کند تا از طریق تسهیل مبادلات مقامات بلندپایه سازمان های غیر دولتی و سیاست گذاران برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بهترین شیوه ها در زمینه های مرتبط با بهره وری از یکدیگر بیاموزند.

در طول پروژه، جلسات بحث و همچنین بازدید از سایت را برای نهادهای کلیدی مانند Energy Fiji Limited، Future Farms Limited، T/A Rooster Poultry Ltd، و Jack of Fiji Distribution Centre صورت گرفت.

فراتر از انتقال دانش، نمایندگان همچنین به بررسی ایجاد همکاری بلندمدت بین سازمان ملی بهره وری بنگلادش و مرکز ملی آموزش و بهره‌وری فیجی پرداختند. این تلاش دوجانبه با هدف گسترده‌تر تسهیل جلسات بین اعضای سازمان بهره وری آسیایی برای افزایش قابلیت‌های تدوین استراتژی، تقویت توسعه سازمان های ملی بهره وری، و تشویق بخش‌های صنعت برای اتخاذ و معیار در برابر بهترین شیوه‌ها، همسو می‌شود.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *