آموزش بهره‌وری: تولید دیجیتال

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی خودآموز با عنوان «تولید دیجیتال» ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، دیجیتالی شدن همچنان یک استراتژی اصلی برای افزایش بهره وری و رقابت پذیری صنایع است.

بر اساس نظرسنجی WEF در سال 2021 در مورد صنایع کوچک و متوسط در کشورهای منطقه آسه آن، بیش از 85 درصد از صاحبان صنایع کوچک و متوسط اهمیت دیجیتالی شدن در عملیات تجاری و بهبود اقتصادی پس از همه گیری را تشخیص دادند.

دیجیتالی کردن صنایع کوچک و متوسط (SMEها) در بخش تولید بسیار مهم است زیرا به بهینه سازی منابع آنها کمک می کند و در عین حال ادغام عمیق تر در زنجیره تامین را برای کارایی بیشتر در اقتصاد تسهیل می کند. بنابراین ارتقای دیجیتال در تولید امری ضروری شده است.

با این حال، صنایع کوچک و متوسط به دلیل کمبود آگاهی، منابع و ظرفیت های فنی با محدودیت هایی روبرو هستند. گزارش سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) در سال 2021 نشان داد که صنایع کوچک و متوسط از شرکت های بزرگتر عقب مانده اند.

اکنون که فناوری‌های مقرون‌به‌صرفه اینترنت اشیا و راه‌حل‌های هوش مصنوعی در بازار موجود هستند، فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به وجود آمده است تا در انتقال دیجیتال خود جهش کنند.

این دوره خودآموز اینترنتی، دانش بنیادی دگرگونی دیجیتال را برای صنایع کوچک و متوسط در بخش تولید با معرفی IoT، AI و برنامه‌های روباتیک به عنوان مرجعی برای شروع ارتقای دیجیتالی آن‌ها، منتقل می‌کند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: تنظیم فناوری‌های نوظهور

آموزش بهره‌وری: فرآیندهای نوآوری دیجیتال در بخش عمومی

آموزش بهره‌وری: ابزارها و تکنیک‌های بهره‌وری سبز

آموزش بهره‌وری: مدل‌سازی داده‌ها برای بهبود بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *