آموزش بهره‌وری: فرصت‌های صرفه‌جویی در انرژی و بهترین شیوه‌ها در بخش صنعت

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی خودآموز اینترنتی با عنوان «فرصت‌های صرفه‌جویی در انرژی و بهترین شیوه‌ها در بخش صنعت» ارائه داده است. 

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، بخش‌های سیمان، فولاد، نساجی، کاغذ و کود، کلیدهای توسعه اقتصادی هستند زیرا فرصت‌های شغلی را فراهم می‌کنند، صنعتی‌سازی را تقویت می‌کنند، پیشرفت‌های فناوری را تحریک می‌کنند، سطح مهارت کارگران را بهبود می‌بخشند و به تولید ناخالص داخلی کمک می‌کنند.

این در حالی است که این بخش های صنعتی بیش از یک سوم مصرف جهانی انرژی اولیه را به خود اختصاص داده اند و به دلیل انواع سوخت و مواد خام مورد استفاده، اثرات زیست محیطی قابل توجهی دارند.

کربن‌زدایی از این بخش‌های عمده مصرف‌کننده انرژی برای دستیابی به اهداف تحت توافق‌نامه‌های بین‌المللی مانند توافق‌نامه پاریس ۲۰۱۵، اهداف توسعه توسعه سازمان ملل و پیمان اقلیمی ۲۰۲۱ گلاسکو مورد نیاز است.

به علاوه، استفاده از سوخت‌های فسیلی مانند زغال‌سنگ و نفت در این بخش‌ها رایج است، و در نتیجه اتخاذ شیوه‌ها و فناوری‌های کارآمد انرژی برای سهامداران در سراسر زنجیره‌های ارزش مفید خواهد بود.

این دوره آموزشی اینترنتی، اطلاعاتی را در مورد بهبود بهره وری این بخش ها از طریق اتخاذ بهترین شیوه های کارآمد انرژی، بهسازی تجهیزات و فناوری های موجود منتشر می کند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزشی خودآموز اینترنتی که مدرس آن DHARMALINGAM PALANIAPPAN است میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: تولید انرژی پایدار

آموزش بهره‌وری: تولید دیجیتال

آموزش بهره‌وری: تجزیه و تحلیل داده‌ها برای شرکت‌های کوچک و متوسط

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *