گسترش همکاری‌های سازمان بهره‌وری آسیایی با نهادهای منطقه‌ای

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) در توکیو با پروفسور تتسویا واتانابه رئیس موسسه تحقیقات اقتصادی ASEAN و شرق آسیا (ERIA) دیدار و به گرمی از وی، برای بازدید از دبیرخانه استقبال و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، طی این دیدار، پروفسور واتانابه در سخنانی اطلاعات کاملی را در مورد تاریخچه ERIA و دامنه فعالیت های آن به اشتراک گذاشت.

دکتر ایندرا نیز برنامه‌های سازمانهای بهره وری آسیایی و تعاملات اخیر با مقامات سطح بالا از کشورهای عضو تشریح کرد و بحث . همچنین هر دو طرف به بحث و بررسی درباره برنامه ها، دستاوردها و ابتکارات اخیر هر دو سازمان و زمینه های بالقوه برای همکاری پرداختند.

همچنین هر دو طرف بر هم افزایی بین APO و ERIA، به ویژه در استفاده از شبکه ها و تخصص یکدیگر برای افزایش بهره وری و رشد اقتصادی در منطقه آسیا – اقیانوسیه تاکید کردند.

در پایان، پروفسور واتانابه و دبیرکل دکتر ایندرا توافق کردند که برای ارتقای تعاملات، در تماس نزدیک باقی بمانند تا هم افزایی آنها بتواند به همکاری هایی منجر شود که بهره وری و پیشرفت اقتصادی در آسیا – اقیانوسیه را تقویت می کند.

مطالب مرتبط:

گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

بحث داغ هوش مصنوعی در سرمای سويیس

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *