تاکید APO بر ضرورت اعتباربخشی گواهینامه‌های بهره‌وری

ششمین نشست سالانه شورای اعتباربخشی سازمان بهره وری آسیایی APO (APO-AB)در هانوی پایتخت ویتنام برگزار شد که نقطه عطف مهمی در برنامه اعتباربخشی و صدور گواهینامه APO بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این جلسه با حضور اعضای شورای APO-AB برای 2023-25 ​​از تایوان، هند، اندونزی، ژاپن، مغولستان، پاکستان، سریلانکا، و ویتنام برگزار شد تا در مورد مسیرهای آتی برای اقدامات اعتباربخشی در کشورهای عضو این سازمان آسیایی بحث و تنظیم شود.

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی که ریاست APO-AB را نیز برعهده دارد، سخنان افتتاحیه را ایراد کرد و از دکتر هامین هیپ، نماینده سازمان بهره وری آسیایی در ویتنام، اداره استانداردها، اندازه‌شناسی و کیفیت (STAMEQ) و موسسه بهره‌وری ویتنام (VNPI) برای نقش آنها در میزبانی این جلسه و همچنین از اعضای شورا که شخصاً در آن حضور داشتند، قدردانی کرد.

دستور کار ششمین جلسه شورای APO-AB شامل گزارش های پیشرفت پس از پنجمین جلسه در اولان باتور، مغولستان، در سال 2023 بود که گام های برداشته شده در برنامه اعتباربخشی APO را به نمایش گذاشت.

دستاوردهای قابل توجه در سال 2023 اعتباربخشی چهار نهاد صدور گواهی دیگر (CBs)، برنامه توسعه در حال انجام با هدف اعتباربخشی در چندین عضو دیگر، به‌روزرسانی طرح‌های صدور گواهینامه، و تأیید پیش‌نویس توافق‌نامه شناسایی متقابل بود.

این نشست تا امروز، 16 اسفندماه (6 مارس) ادامه داشت و پس از آن کنفرانس بین المللی اعتباربخشی و گواهینامه بهره وری به میزبانی STAMEQ، VNPI، و سازمان صدور گواهی بهره وری ویتنام (ViProCB) فردا، 17 اسفند (7 مارس) 1402 در هانوی نیز برگزار خواهد شد.

این رویدادهای پشت سر هم نشان دهنده تعهد سازمان بهره وری آسیایی به افزایش بهره وری و استانداردهای اعتباربخشی و صدور گواهینامه در سراسر منطقه است که منجر به بهبود مستمر و همکاری بین اعضای آن می شود.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *