چگونگی عضویت کشورها در «سازمان بهره‌وری آسیایی» بررسی شد

ششمین جلسه کارگروه بررسی نحوه مشارکت در عضویت سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در این جلسه، نمایندگان فیجی، هند، ژاپن، کره جنوبی، پاکستان، تایلند، ترکیه و  دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل این سازمان، موضوع عضویت و نحوه مشارکت را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

همچنین در این جلسه، دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی، از تعهد مستمر اعضای گروه ضربت ابراز قدردانی کرد و بر هدف جلسه برای هماهنگ کردن فرمول مشارکت عضویت با نیازهای در حال تحول سازمان و اعضا با روحیه همکاری تاکید کرد.
 
در ادامه فورک سووانریث (Phork Sovanrith)، رئیس سابق این کارگروه به دستاوردها و چالش‌های گذشته پرداخت، در حالی که رئیس جدید شنگ هسیونگ هسو (Sheng-Hsiung Hsu) بر اهمیت تلاش جمعی در اصلاح فرمول مشارکت تأکید کرد.

این کارگروه در ادامه درگیر بحث های سازنده شد و اعضا رویکردهای مختلفی را پیشنهاد کردند. اجماع در مورد توصیه های اولیه با تعهد به تجزیه و تحلیل و بررسی بیشتر حاصل شد. 

شنگ هسیونگ هسو، رئیس این کارگروه، جلسه را با تشکر از مشارکت‌کنندگان به‌خاطر مشارکت‌های روشنگرانه‌شان و تأکید بر اهمیت همکاری مستمر میان اعضای سازمان بهره وری آسیایی برای دستیابی به یک نتیجه دوستانه در مورد فرمول مشارکت عضویت، که نشان‌دهنده تعهد APO به تقویت رفاه متقابل در میان اعضایش است، پایان داد.

شایان ذکر است که  پیش از این جلسه، یک کارگروه جدید بر اساس تصمیم شصت و پنجمین جلسه هیئت حاکمه سازمان بهره وری آسیایی (GBM) در ماه می 2023 ایجاد شده بود. 

مطالب مرتبط:

در روز نخست اجلاس سران بهره وری آسیا در ترکیه چه گذشت؟

انتشار گزارش «چشم انداز بهره وری 2023» سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *