آموزش بهره‌وری: مدیریت نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط

سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «مدیریت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط (Management of Innovation in SMEs) ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، هدف از این دوره الکترونیکی تجهیز شرکت کنندگان این دوره آموزشی اینترنتی و سایر متخصصان برای آشنایی با جزئیات مفهومی مدیریت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است تا بتوانند مفاهیم مدیریت نوآوری را در کار خود و همچنین آموزش سایر همکاران در زمینه تکنیک و شیوه های نوآورانه به کار می برند.

یک سازمان شامل محصولات، فرآیندها و ساختارهایی برای نیل به خط مشی آن است. سپس می توان از آنها برای کمک به برنامه ریزی بلند مدت استفاده کرد. سیاست‌های نوآورانه که به خوبی طراحی شده‌اند می‌توانند یک شرکت را به سطح بعدی از رشد سوق دهند. با انجام این کار، آنها می‌توانند به همکاران کمک کنند تا در راستای تغییر محیط کسب‌وکار اقدام کنند، چرا که نوآوری به عنوان یکی از پدیده های مهم قرن بیست و یکم محسوب می شود.

این دوره آموزشی، مسیری را برای کارآفرینان فراهم می کند تا خارج از چارچوبهای رایج فکر کنند و رقابت پذیری خود را افزایش دهند. شرکت ها برای به دست آوردن مزیت رقابتی نیاز به توسعه محصولات جدید، حداقل در برخی مواقع دارند. میزان توانایی آنها در توسعه محصولات جدید با عملکرد و بقای طولانی مدت مرتبط است.

در همین زمینه بخوانید

جهش تولید با مدیریت نوآوری

گزارش بهره وری: مدیریت نوآوری در همه شرایط

انتشار کتاب «مدل ایرانی سنجش بلوغ نظام مدیریت بهره‌وری»

مدیریت نوآوری فقط در مورد فرآیند پیشرفته نیست، بلکه در مورد بازاندیشی به شیوه ای خلاقانه برای توسعه یک فرآیند جدید یا محصول جدید است که هزینه را کاهش می دهد و ارزش را برای ذینفعان افزایش می دهد.

از سوی دیگر، تکنیک های مدیریت را می توان ترکیبی از تکنیک ها و روش هایی تعریف کرد که مزیت رقابتی را در محیط کسب و کار در حال تغییر فراهم می کند. مدیریت نوآوری تمرینی است که بهتر است با انجام دادن آن به جای کلاس درس آموخته شود.

طی این دوره، شخصی در جایی باید راه جدیدی را برای توسعه محصولات ابداع کند یا سعی کند روش جدیدی برای انجام کارها پیدا کند. کسانی که در این دوره الکترونیکی شرکت می کنند نباید انتظار داشته باشند که مبتکران تمام عیار باشند، بلکه باید در مورد مفاهیم و اصول کلیدی مورد استفاده در مدیریت نوآوری بیاموزند.

این دوره الکترونیکی شرکت کنندگان را در مدیریت اعمال نوآوری در فعالیت های روزمره تسهیل می کند. این دوره در هفت ماژول ساختار یافته است که مفهوم، عناصر اصلی، فرآیند، موانع و کاربرد مدیریت نوآوری را پوشش می دهد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزش خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: مدیریت دانش و نوآوری؛ رونق در اقتصاد دانش‌محور جهانی

انتقال تجارب ویتنام به فیلیپینی‌ها؛ بهترین شیوه‌های مدیریت نوآوری بررسی شد

گفتگوی بهره‌وری: ارتقای بهره‌وری بخش عمومی از طریق نوآوری‌های شهروندی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *